AliExpress i Cracow Fashion Week ogłaszają współpracę wspierającą polskich projektantów

AliExpress – globalny portal internetowy, ogłosił właśnie nawiązanie współpracy ze Szkołą Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) oraz Cracow Fashion Week. W ramach podjętych dział, AliExpress zostało głównym partnerem tego modowego wydarzenia na przynajmniej rok.

Dzięki współpracy, Cracow Fashion Week organizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania oraz Miasto Kraków, zyskuje unikalną możliwość otworzenia się na 150 milionową grupę klientów, którzy korzystają z AliExpress, dostęp do zasobów marketingowych oraz wykorzystanie platformy o globalnym zasięgu. Jest to szczególnie cenna wartość dla młodych projektantów związanych z Cracow Fashion Week. Współpraca AliExpress i organizatorów pokazu zapowiada także start corocznej akcji promocyjnej „AliExpress Anniversary Sale”, która potrwa od 20 marca do końca miesiąca.

W ciągu ostatnich dwóch lat AliExpress w szybkim tempie znacznie zwiększyło swoją obecność na polskim rynku. Na ten wzrost złożył się szeroki i zróżnicowany wybór produktów oraz silna koncentracja na wysokiej jakości doświadczeniu użytkownika. Skupienie uwagi na wykorzystaniu potencjału social mediów w realizowaniu działań e-commerce (tzw. social commerce) okazało się bardzo atrakcyjne, szczególnie dla młodszych odbiorców w Polsce.

“Poprzez naszą współpracę z Cracow Fashion Week chcemy dać możliwość zarówno organizatorom wydarzenia, jak i polskim projektantom, pozycjonowania się oraz budowania własnej marki, wśród naszych globalnych klientów i użytkowników” – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress

Stałe poszerzanie oferty produktowej z nowych krajów jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju firmy AliExpress. Platforma aktywnie rozwija współpracę z lokalnymi kupcami i projektantami, w tym z kluczowych rynków takich jak Włochy, Hiszpania czy Turcja. Te działania wzmacniają pozycję AliExpress jako zaufanego partnera dla firm, marek i sprzedawców, którzy chcą wykorzystać technologię cyfrową, aby zwiększyć swoją obecność na rynkach w perspektywie globalnej.

W czasie Gali Cracow Fashion Awards, która odbędzie się 9 marca w Centrum Kongresowym ICE Kraków, zobaczymy pierwszy przykład artystycznej współpracy Cracow Fashion Week z AliExpress. Młody projektant Piotr Popiołek, niezwykle utalentowany absolwent Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU), zaprezentuje autorską kolekcję inspirowaną AliExpress. Kolekcja ilustruje misję platformy sprzedażowej, jednocześnie zachowując charakterystyczne cechy twórczości projektanta. Hasła przewodnie to uniwersalność, nowoczesność i unisex. Piotr Popiołek jest laureatem wielu międzynarodowych nagród, a także zwycięzcą konkursu Cracow Fashion Awards 2017.

 


AliExpress (www.aliexpress.com) to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 roku, który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.

Cracow Fashion Week organizowany jest od 10 lat przez Szkołę Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) przy wsparciu Miasta Krakowa. Cracow Fashion Week stał się jednym z największych wydarzeń modowych w Polsce i silnie związany jest z konkursami modowymi, szkołami i festiwalami na terenie całej Polski. Krakowska Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) powstała w 1995 roku i stała się jedną z najbardziej cenionych szkół projektowania w Polsce i Europie Środkowej

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.