Antystres. Jedno proste ćwiczenie, które wiele zmienia + ważna informacja.

 Treść wpisu:

W życiu każdej kobiety, której zależy na własnym rozwoju, pojawiają się od czasu do czasu stresujące sytuacje, a wtedy nerwy “mogą puszczać” i pojawia się ten szczególny dyskomfort. Niby normalna sytuacja, ale z drugiej strony doskonale wiesz, że nadmierne emocje mogą negatywnie wpływać na Ciebie i Twoje otoczenie lub blokować Cię w ważnych momentach życia.

Jak w takim razie poradzić sobie z własnymi emocjami? Co zrobić, aby uwolnić się od stresu? W tym wideo opowiem Ci o trzech krokach i przypomnę to bardzo proste ćwiczenie, które może zmienić wiele, jeśli jest regularnie stosowane.

Chcę też opowiedzieć o moim nowym przedsięwzięciu. Wspominam o nim w wideo.

Obejrzyj film i sprawdź o co chodzi :-)

Trzy podstawowe kroki do antystresu

  1. UŚWIADOMIENIE. Większość kobiet żyje w takim pędzie, że prawie nie ma czasu zastanowić się nad sobą i tym, co może blokować ich dalszy rozwój. I to jest dużo większy problem niż to, że te blokady w ogóle istnieją. To trochę tak, jakby próbować dojść pieszo do pracy ze zwichniętą nogą. “Boli jak diabli”, ale trzeba iść, bo są sprawy do załatwienia. Prawda jest taka, że zwichnięta noga jest w tym momencie blokadą, jaka nie tylko przeszkadza w dojściu do celu, ale także w samym funkcjonowaniu na miejscu. W tym kontekście można by to uznać za czyste wariactwo, ale w przypadku blokad i stresu mało kto uświadamia sobie, że sytuacja jest bardzo podobna.

Dlatego musisz najpierw zobaczyć, że istnieje problem. Jak to zrobić? Po objawach. Stres, lęk czy niepokój to pierwsze wskazówki, że coś jest nie tak i warto się nad tym pochylić, jak nad zwichniętą nogą.

  1. ZROZUMIENIE PROCESU. Następny krok to zrozumienie jak ten proces działa. Co dokładnie i kiedy się dzieje w Tobie. W których momentach wzorzec stresu uruchamia się i blokuje Cię przed dalszym rozwojem. To bardzo ważne, aby umieć spojrzeć na to i zobaczyć jak to działa. Jakie pojawiają się odczucia, emocje, myśli i nawykowe działania. A to jest wstęp do kolejnego etapu.
  2. ZMIANA. Można jej dokonać dopiero, gdy już wiesz dokładnie co się dzieje. Tutaj potrzebne są konkretne narzędzia i metody radzenia sobie z własnymi emocjami. O jednej z nich mówię w powyższym wideo i dotyczy ona kierunku własnej koncentracji. Jednak możliwości poradzenia sobie ze stresem jest o wiele więcej. Warto też podkreślić, że metoda musi być dostosowana do potrzeb i predyspozycji człowieka. Nie ma “jednej złotej metody na wszystko” tutaj potrzebne są różne narzędzia i przede wszystkim zrozumienie jak działa to u konkretnej osoby. Na co dzień zajmuję się dopasowywaniem tych sposobów dla każdego człowieka, ponieważ sesje indywidualne obfitują w tematy dotyczące stresu, a to oznacza, że muszę być przygotowana na wiele możliwości i dysponować szerokim zakresem narzędzi.

To zainspirowało mnie do stworzenia nowych warsztatów i w związku z tym mam dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość.

Po pierwsze zobacz jakie warsztaty przygotowałam w Warszawie 25 majahttp://bit.ly/antystres-Wawa

To wyjątkowe szkolenie, dzięki któremu zmniejszysz ilość stresu i poczujesz dużo większy spokój.

Mam też specjalny prezent dla uczestniczek kongresu oraz czytelniczek Businesswoman&Life. Tylko dla Was  kod rabatowy na udział w warsztatach. Wpisz “relaks-w-warszawie” a będziesz mogła zakupić udział w specjalnej promocyjnej cenie 250 zł oraz zgarnąć bonusy o wartości 431 zł.

Wejdź na stronę i sprawdź. Kod aktywny tylko do 12 maja do g. 23:59.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.