Baker Tilly Woroszylska Legal z nowym logo

30 stycznia 2019 r. kancelaria Baker Tilly Woroszylska Legal, członek międzynarodowej sieci Baker Tilly i grupy doradczej TPA Poland, wdrożyła nową, globalną identyfikację wizualną sieci Baker Tilly. Zmianie uległ nie tylko logotyp, ale także motto przewodnie, którym dla firm członkowskich sieci jest hasło „Now, for tomorrow”. 

Zmiana wynika z globalnie wdrożonego 3 grudnia 2018 r. rebrandingu, zmierzającego do podkreślenia dynamicznego charakteru marki doradczej Baker Tilly, spójności w działaniu oraz orientacji na wzrost i wspólną przyszłość – nie tylko naszych klientów, ale także szerzej rozumianej społeczności i otoczenia, w których działa kancelaria. Nowa koncepcja marki została opracowana w sposób pozwalający na łatwiejsze stosowanie w komunikacji cyfrowej. Nowy wygląd pojawi się w całej komunikacji i we wszystkich materiałach kancelarii.

To kolejny krok, po zakończonym w zeszłym roku procesie połączenia z firmą doradczą TPA Poland, podkreślający zobowiązanie kancelarii do świadczenia szerokiego wachlarza usług najwyższej jakości, świadczonych w formule „one-stop-shop” – podkreśla Katarzyna Woroszylska, Partner Zarządzająca kancelarią Baker Tilly Woroszylska Legal.

Nowe logo – zainspirowane wzorami organicznego wzrostu występującymi w naturze – doskonale podkreśla naszą elastyczność i zdolność do dostosowania się do indywidualnych i dynamicznie zmieniających się potrzeb naszych klientów – dodaje Katarzyna Woroszylska.

Sieć Baker Tilly International obecnie jest aktywna w 147 krajach i zatrudnia łącznie 33 600 pracowników w 960 biurach oraz znajduje się w „Top 10” firm doradczych na świecie. Kancelaria Baker Tilly Woroszylska Legal oraz firma doradcza TPA Poland są wyłącznymi przedstawicielami międzynarodowej sieci Baker Tilly International w Polsce.

TPA Poland razem z Baker Tilly Woroszylska Legal wdraża zmianę logo sieci globalnej, choć jeszcze przez pewien czas naszym głównym brandem na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej pozostanie marka TPA. Nowe logo Baker Tilly jest jednak elementem także naszej komunikacji wizualnej. Co więcej, uważamy decyzję sieci o odnowieniu logotypu za doskonałą, a samo jej wykonanie za bardzo udane. Nowe logo Baker Tilly jest nowoczesne, silne i czytelne. Wierzymy, że świetnie spełni swoją rolę pomagając nam w najbliższych latach w procesie wzmacniania rozpoznawalności i percepcji naszej firmy – podsumowuje Wojciech Sztuba, Partner Zarządzający TPA Poland.

www.bakertilly.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.