Biznes oparty na wartościach? To się sprawdza
Przeczytasz w 4 minuty

Biznes oparty na wartościach? To się sprawdza

Każdy z nas wyznaje wartości, które są siłą napędową w jego życiu. Wewnętrzne przekonania, znajdujące odzwierciedlenie w działaniach firmy, mogą okazać się dużym wsparciem w skutecznym rozwijaniu biznesu. To właśnie szczere intencje, w parze z określonym systemem wartości, sprzyjają kształtowaniu efektywnego modelu biznesowego.

Biznes oparty na wartościach? To się sprawdza

Dietetyka, psychologia i rozwój osobisty to trzy cechy charakteryzujące COiO – Centrum Odchudzania i Odżywiania, które współtworzy zgrany i wspierający się zespół osób ambitnych i przedsiębiorczych, otwartych na szczere i autentyczne relacje w biznesie i w życiu. Aktywne działania edukacyjne i szkoleniowe, stanowią dla Klientów i Partnerów marki źródło informacji i merytorycznego wsparcia. To umożliwia osiągnięcie niezależności finansowej osobom, które pragną w pełni realizować potencjał swój i swojej firmy.

Biznes oparty na wartościach? To się sprawdza

COiO to marka wspierająca prawidłowy sposób odżywiania i zdrowy styl życia. Wyznajemy zasadę: “W zespole siła”. Model, na którym opieramy naszą działalność, charakteryzują spójne wartości: wellness, praca zespołowa, nastawienie na rezultat, uczciwość i szczerość, akceptacja inności i różnych charakterów. – mówi Halina Ambroziak-Więckowska, twórczyni i właścicielka marki, liderka zespołu Partnerów-Właścicieli poradni i gabinetów dietetycznych ze Znakiem Jakości COiO – Przede wszystkim chodzi nam o wspieranie w rozwoju zarówno Klientów, jak również naszych Partnerów biznesowych. Zależy nam na skuteczności i satysfakcji osób, które korzystają z naszych usług. To właśnie praktyczne oparcie się na naszych wartościach, które wspólnie w COiO dzielimy, wzmacnia nasze zawodowe przedsięwzięcia i sprawia, że są one skuteczne. – dodaje.

 

Potencjał kobiecej przedsiębiorczości

Zespół Partnerów biznesowych COiO w 90% stanowią kobiety, które poprzez rozwinięcie własnych działalności gospodarczych w pełni realizują swój potencjał. Zmieniają swoje życie, nastawienie do roli kobiety, zyskują pewność siebie. – Naszym celem jest odchudzanie Klientów na lata. Wierzymy, że zmiana powinna być trwała i wpływać pozytywnie nie tylko na ciało ale i na ducha. Między innymi dlatego tak się rozwinęłyśmy. Klienci nas sobie polecają, dostrzegają, że jesteśmy w naszych działaniach skuteczne. – mówi Kamila Banel, Koordynatorka Zespołu Partnerów COiO i właścicielka Poradni Dietoterapia w Białymstoku – Z kolei dla kandydatek na przedsiębiorczynie-właścicielki własnych Poradni, organizujemy cykliczne warsztaty. Osoby te pracują nad zmianą ograniczających przekonań, sposobu myślenia wobec zarabiania pieniędzy, postrzegania siebie jako businesswoman. COiO uczy bycia kobietą niezależną, a to dla wielu Polek jeszcze niezbadany obszar. To dlatego jesteśmy polecane jako marka, która w pozytywny sposób zmienia nie tylko sylwetki, kondycję zdrowotną ale i całe życie.

Biznes oparty na wartościach? To się sprawdza

Znaczenie rekomendacji – przyjacielski networking

Od 2011 roku COiO udało się zbudować liczną społeczność, która stanowi podporę zarówno dla swoich Klientów jak i Partnerów. Grono COiO jest otwarte, a dzięki poparciu i rekomendacjom od partnerów biznesowych wciąż się powiększa. – Klienci decydują się na naszą ofertę najczęściej dlatego, że są przekonani o profesjonalizmie i najwyższej jakości proponowanych przez nas usług. – mówi Renata Piątkowska, Koordynatorka Projektów COiO, właścicielka poradni Witaminka w Łodzi i poradni Odwaga w Ostrzeszowie. Proces zdobywania rekomendacji i poparcia od partnerów biznesowych jest przez nas traktowany jako nieodłączny element strategii. Nie bez znaczenia pozostają regularne spotkania, treningi indywidualne i grupowe oraz wspólne świętowanie sukcesów. – W ten sposób tworzą się środowiska lokalne i rodzinne skupione wokół idei oraz marki. Polecanie usług COiO rodzinie i przyjaciołom umożliwia docieranie do coraz szerszego grona klientów. Podczas organizowanych przez COiO warsztatów motywacyjnych, kulinarnych czy wykładów, część z uczestników deklaruje chęć otworzenia własnego przedsiębiorstwa w modelu COiO. Tu również mogą liczyć na wsparcie. COiO aktywnie wspiera swoich Partnerów w rozwijaniu ich firm oferując skuteczną metodologię pracy z klientami oraz zestaw wypracowanych narzędzi.

 

Dzielenie się wiedzą procentuje

 Misją COiO jest wspieranie ludzi w pracy nad sobą i inspirowanie do podejmowania tego wyzwania. Cel ten realizuje się poprzez edukację i rozwój kompetencji merytorycznych, dydaktycznych i psychologicznych osób, które prowadzą własne Poradnie żywieniowe lub są ich pracownikami. Swoim Partnerom i członkom Zespołu marka oferuje własny, 12 miesięczny kurs trenerski, program rozwoju umiejętności psychologicznych w zakresie zmiany oraz program rozwoju biznesowego i zawodowego. – Uczymy młode osoby z wykształceniem kierunkowym – studentki ostatnich lat albo świeże absolwentki. Zgłaszają się też osoby, które chcą się przebranżowić. Dla nich oferujemy wiedzę na temat tego jak rozpocząć własną działalność gospodarczą, jak zmienić swoje życie na lepsze i stać się niezależnym finansowo. Jak być proaktywnym, jak zarządzać swoim biznesem na każdym jego etapie. Dokładnie to co robimy to zaimplementowanie wiedzy teoretycznej z zakresu prowadzenia własnej firmy do praktyki –  mówi Kamila Zaorska-Mierzejewska, Koordynatorka Rozwoju COiO,  właścicielka poradni Przystanek Zdrowie w Łodzi.

 

Odchudzanie na lata – to jest możliwe

Poradnie i gabinety dietetyczne ze Znakiem Jakości COiO pomogły już wielu tysiącom ludzi zmienić złe nawyki żywieniowe, skutecznie schudnąć w sposób bezpieczny i przede wszystkim trwały. Metoda, którą oferują swoim klientom jest prosta i łatwa do wprowadzenia w życie. Marka kładzie nacisk na edukację i praktyczne rozwiązania dające klientom wymierne rezultaty. Rocznie w poradniach ze Znakiem Jakości COiO chudnie ponad 2200 osób – jak dotąd mieszkańcy Polski, z pomocą COiO schudli już ponad 110 ton. COiO wyszkoliło już ponad 80 Trenerów Odchudzania i Odżywiania, z czego 25 osób prowadzi teraz swoje własne, partnerskie Poradnie. To grono sukcesywnie powiększa się.

Jak widać, istotą działań COiO jest budowanie wartościowych relacji, opartych na wzajemnej pomocy. Model biznesu oparty na tych wartościach jest na tyle skuteczny, że marka odnotowuje wzrostową tendencję praktycznie od początku swojego istnienia. Daje to również wyraźny obraz: jest popyt na specjalistów wellness stanowiących podporę dla rozwoju swoich klientów.


Grono COiO jest otwarte dlatego stale zaprasza do współpracy: dietetyków i dietetyczki oraz placówki świadczące wysoką jakość kompleksowych usług dotyczących zdrowego trybu życia i żywienia lub zainteresowane ich świadczeniem.

www.coio.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.