Dall’Acqua z agencją Practum

Producent biżuterii premium Dall’Acqua podpisał umowę z agencją PR, Practum Consulting, na obsługę w zakresie działań wizerunkowych. Agencja będzie prowadzić na rzecz marki relacje z mediami, a także doradzać w zakresie działań promocyjnych, koordynować współpracę z blogerami i celebrytami. Biżuteria Dall’Acqua jest obecnie dostępna w sieci Jubitom oraz w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju.

– Mamy światowej klasy produkty, które zyskują coraz większe grono sympatyków dzięki odpowiadającemu międzynarodowym trendom wzornictwu i unikatowej na polskim rynku jakości wykonania i wykończenia biżuterii. Chcemy obecnie rozpocząć szerszą komunikację, by móc dotrzeć do nowych grup klientów i zachęcić ich do poznania naszej marki. Wybraliśmy agencję Practum, by profesjonalnie wsparła nas w tych działaniach – komentuje Anna Wilk, właścicielka marki Dall’Acqua.

Dall’Acqua to marka biżuterii klasy premium, która wyróżnia się nowoczesnym, niebanalnym wzornictwem oraz najwyższą jakością wykończenia. Produkty powstają na bazie intrygujących autorskich projektów i wytwarzane są w najlepszych, renomowanych pracowniach jubilerskich we Włoszech. Wszystkie egzemplarze wykonywane są ręcznie z najwyższą precyzją i dbałością o każdy szczegół, z wykorzystaniem starannie dobranych, najszlachetniejszych materiałów. W ofercie Dall’Acqua można znaleźć ponadczasowe naszyjniki, bransolety, pierścionki czy kolczyki, które podkreślą piękno i nadadzą indywidualny styl. Marka obecna jest na polskim rynku od 2012 roku, a jej biżuteria dostępna jest w uznanych sklepach jubilerskich na terenie całego kraju. Więcej na www.dallacqua.pl.

Practum Consulting to agencja PR oferująca kompleksowe usługi z zakresu public relations, investor relations i zarządzania kryzysowego. Za Practum stoi 17-letnie doświadczenie konsultantów w projektowaniu i realizacji różnorodnych programów PR i IR dla firm i organizacji z różnych branż. Kampanie realizowane przez konsultantów Practum wielokrotnie zyskiwały uznanie w polskich i międzynarodowych konkursach PR, m.in. agencja posiada na swoim koncie Gold SABRE Award, IPRA Golden World Award for Excellence, brązową statuetkę Stevie® czy wyróżnienie w konkursie PR Daily’s Nonprofit PR Awards.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.