Dorota Goldpoint i Centrum Medyczne Beauty Medica w projekcie „Moda i Uroda” to Twoja własna marka

23 lutego przy ul. Wilczej 22 w Warszawie, w showroom’ie Projektantki Doroty Goldpoint odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu „Moda i Uroda” to Twoja własna marka. Celem spotkania było zaprezentowanie gościom trendów w modzie oraz w medycynie estetycznej na wiosnę/lato 2018 roku. Mimo zimowej aury za oknami, w salonie panowała bardzo wiosenna atmosfera.

Przybyli punktualnie goście zostali  powitani przez gospodarzy wieczoru, Panią Dorotę Goldpoint oraz Marcina Januska Manager ‘a z Centrum Medycznego Beauty Medica, koordynator ‘a do obsługi osób VIP. Pierwsza część spotkania poświęcona była trendom w medycynie estetycznej. Przedstawiciel Beauty Medica opowiedział o nowościach do których należą między innymi biofillery – wypełniacze pozyskiwane z własnej tkanki pacjenta, zastępujące wypełnianie kwasem hialuronowym oraz dokładnie opisał korzyści z zastosowania tego zabiegu. Goście mogli usłyszeć również o holistycznym podejściu do piękna, gdzie medycyna estetyczna nie jest agresywną formą dbania o siebie. Pan Marcin Janusek za pomocą prezentacji zabiegów na modelce pokazał, że misją Centrum Medycznego Beauty Medica nie jest zmienianie wyglądu pacjentów, a jedynie poprawiania jakości skóry, po to aby była ona pełna blasku, jakości i zdrowia. Na zakończenie swojego wystąpienia powiedział również o korzyściach coraz popularniejszego na polskim rynku zabiegu przy użyciu lasera o nazwie HIFU. Dzięki niemu nasza skóra zostanie porządnie odmłodzona. A co najważniejsze zabieg jest praktycznie bezbolesny.

W drugiej części spotkania goście zostali oczarowani zaprezentowaną kolekcją Doroty Goldpoint na sezon SPRING/SUMMER 2018. Wśród propozycji znalazły się m.in. długie jedwabne suknie wieczorowe w odcieniach jasnych i ultra fiolet, tuniki i sukienki z jedwabno-lnianego żakardu tkanego we wzór roślinny, uniwersalne na letnie garden party lub koktajl. Projektantka pokazała również bardziej sportową linię z naturalnych materiałów takich jak techniczna bawełna czy jedwab. W jej miejskim safari XXI wieku znalazły się żakiety, koszule, klasyczne szmizjerki, kurtki typu „safari jacket” czy modne tego sezonu szorty. Lekkie ubrania w kolorach khaki było nawiązaniem do pierwszej kolekcji „pret-a-porter” w stylu safari zaprezentowanej przez Yves Saint Laurent ‘a pod koniec lat 60.

Na uwagę zasługuje forma przedstawionej kolekcji. Tak jak w przypadku zabiegów z dziedziny medycyny estetycznej, gdzie Pan Marcin Janusek prezentował na modelce zalety polecanych zabiegów. Tak samo w przypadku mody, Panie mogły otrzymać od Projektantki bardzo praktyczne wskazówki z zakresu form jakie należy łączyć w naszych ubraniach, aby zachować proporcje sylwetki, a co za tym idzie wyglądać modnie i urokliwie.

Na zakończenie spotkania goście otrzymali upominki w postaci zaproszeń na zabiegi do Centrum Medycznym Beauty Medica oraz zapach z linii Dorota Goldpoint.

Więcej na: http://beautymedica.warszawa.pl/  i www.goldpoint.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.