Firma Jantoń rozbudowuje markę Monte Santi o nowe warianty na sezon letni 

Nowe warianty lekkich win pod marką Monte Santi przygotowała na sezon letni firma Jantoń, kontynuując tym samym rozbudowę jednego ze swoich flagowych brandów. Po sukcesie Fruttisecco, spółka wprowadza kolejne nowości: popularny na całym świecie drink Spritz, a także linię Smoothsecco, w której proponuje smaki 3 słynnych koktajli: Bellini, Rossini i Mimosa. Wszystkie produkty marki Monte Santi produkowane są na rynek zarówno polski, jak i międzynarodowy, a ich komunikacja będzie miała charakter globalny.

Nowe warianty win lekkich to odpowiedź firmy Jantoń na światowe trendy, w tym dynamiczne wzrosty win musujących typu ‘prosecco’.

Przez długie lata wina musujące towarzyszyły nam jedynie podczas ważnych uroczystości i stanowiły element ich celebracji. Dziś konsumenci sięgają po wina musujące dużo częściej, na przykład podając je jako aperitif, a kobiety – podczas spotkań z przyjaciółkami. Rynek jednak cały czas ewoluuje, klienci są coraz lepiej wyedukowani, poszukują nowości, a latem – orzeźwienia, relaksu i odrobiny luksusu na co dzień. Stąd nasza propozycja na nadchodzący sezon: nowe, lekkie wina musujące pod marką Monte Santi. Stanowią one wyrafinowaną alternatywę dla piw smakowych i drinków RTD. Warto podkreślić, iż to nasza kolejna inwestycja w stale rosnący rynek prosecco – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu firmy Jantoń. – Zgodnie z przyjętą przez naszą spółkę strategią, marka Monte Santi, obok właśnie wprowadzanego przez nas brandu Leemon Demon, będzie dystrybuowana i wspierana kampanią komunikacyjną na rynku międzynarodowym.

W portfolio Jantoń, wśród nowych wariantów Monte Santi znajdzie się znany włoski drink Spritz, który zrobił zawrotną karierę na całym świecie. Spritz to smak soczystych pomarańczy połączony z nutką goryczy i musującym winem.

Na letni sezon spółka przygotowała także linię orzeźwiających win musujących Smoothsecco. W jej ramach dostępne będą: kultowy włoski koktajl Bellini o smaku białej brzoskwini, truskawkowe Rossini oraz Mimosa – kusząca smakiem i aromatem soczystych, słodkich pomarańczy.

Aby zwiększyć trial produktów oraz wzmocnić element zakupu spontanicznego, spółka Jantoń, oprócz tradycyjnych pojemności 0,75 l, oferuje wszystkie wina w butelkach 0,2 l oraz w czteropakach.

Sprzedaż nowych produktów będzie wspierana komunikacją globalną w mediach społecznościowych, działaniami w punktach sprzedaży oraz programem HoReCa – Freebox. Lekkie wina Monte Santi będą dystrybuowane zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.