GAMA ANTHELIOS La Roche-Posay INNOWACYJNA OCHRONA PRZED SŁOŃCEM DLA KAŻDEGO TYPU SKÓRY

Dermatolodzy od lat podkreślają znaczenie odpowiedzialnego zachowania podczas ekspozycji słonecznej i stosowania ochrony przeciwsłonecznej dostosowanej do danego typu skóry. Pomimo licznych kampanii społecznych, nowotwory skóry wciąż stanowią 1/3 wszystkich nowotworów[1]. Odpowiadając na potrzeby skóry wystawionej na działanie promieniowania UV oraz walczącz barierami w stosowaniu ochrony przed słońcem marka La Roche-Posay stworzyła innowacyjne produkty z gamy Anthelios. 

OCHRONA WRAŻLIWYCH OKOLIC OCZU

ANTHELIOS ULTRA CREAM SPF 50+

Obawy przed podrażnieniem okolic oczu są jedną z głównych przyczyn pomijania ich podczas zabezpieczania się przed słońcem. Tymczasem okolice oczu są jedną z najbardziej podatnych na rozwój nowotworu skóry. Rak skóry na powiece stanowi około 5-10% wszystkich nowotworów skóry[2].

Marka La Roche-Posay po raz pierwszy stworzyła najbardziej minimalistyczne formuły przeciwsłoneczne, nie zmniejszając równocześnie dostarczanej ochrony. Anthelios Ultra Cream SPF50+ posiada aż do 12 składników mniej w stosunku do poprzednich formuł. Nowe formuły tworzą ultra-odporny film na skórze, który chroni oczy przed podrażnieniami wynikającymi z przemieszczania się kosmetyku.

Anthelios Ultra Cream SPF 50+ był testowany na wrażliwej skórze pod nadzorem dermatologa, a także po raz pierwszy na osobach z wrażliwością oczu oraz noszących szkła kontaktowe pod nadzorem okulisty[3].

Produkt:

NIE szczypie w oczy według 81% osób

NIE przemieszcza się w okolice oczu według 84% osób

NIE powoduje łzawienia według 90% osób

NIE pozostawia lepkiej skóry według 67% osób4

OCHRONA SKÓRY NIETOLERUJĄCEJ SŁOŃCA

Ochronę przeciwsłoneczną powinien stosować każdy – niezależnie od wieku, karnacji czy typu skóry. Szczególnie narażone na działanie słońca są osoby z alergią na słońce, światłoczułością spowodowaną przyjmowaniem leków, przebarwieniami czy ostudą. Pacjenci z nietolerancją na promienie słoneczne potrzebują produktów dopasowanych do ich potrzeb, aby nie tylko chronić swoją skórę, lecz także zwalczać występujący dyskomfort związany z objawami uczulenia t.j. wysypka, swędzenie czy zaczerwienienie skóry.

ANTHELIOS SUN INTOLERANCE SPF 50+

Marka La Roche-Posay z myślą o osobach z alergią na słońce lub ze skrajnie wrażliwą skórą skłonną do nietolerancji na promienie UV stworzyła ultra-chroniący krem przeciwsłoneczny. Zawiera on składniki o właściwościach ochronnych działaniu promieni UVB, krótkich oraz długich promieni UVA oraz specjalny łagodzący składnik aktywny, by przynosić skórze ukojenie.

  • Formuła chroni skórę przed reakcjami powodowanymi przez promienie UV poprzez wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF 50+.
  • Formuła zwiększa naturalną zdolność skóry do obrony przed promieniami UV poprzez wzmocniony antyoksydant zawierający bajkalinę i witaminę E.
  • Formuła zawiera aktywny składnik Neurosensyna, by zmniejszyć dyskomfort spowodowany ekspozycją na słońce. Redukuje zaczerwienia skóry.

APLIKACJA „Plaster UV”

Bezpieczna ochrona przeciwsłoneczna powinna być odruchem, istotne jest to zwłaszcza w przypadku dzieci, które uczą się nawyków towarzyszących im przez całe życie. Aby zachęcić do świadomego przebywania na słońcu marka La Roche Posay stworzyła interaktywny plaster UV, który połączony jest z aplikacją monitorującą ekspozycję na słońce, dzięki czemu pomaga uchronić skórę przed szkodliwym działaniem promieniu UV.

Cienki plaster przyklejony do miejsc narażonych na intensywne działanie słońca poprzez światłoczułe sensory odmierza ilość promieni UV. Ozdabiające go kwadraciki, zmieniając kolor informują o natężeniu promieni słonecznych i synchronizują dane z aplikacją. Zeskanowanie plastra za pomocą darmowej aplikacji odczytuje dane na temat intensywności napromieniowania skóry i informuje użytkownika o potrzebie ponownego nasmarowania kremem czy zejścia ze słońca. Aplikację można pobrać w AppStore oraz Google Play.

Dzięki aplikacji „Plaster UV”[4]:

63% użytkowników doznało mniejszych oparzeń słonecznych niż zazwyczaj

32% użytkowników częściej używało ochrony przeciwsłonecznej

31% użytkowników częściej szukało cienia

KAMPANIA SPOŁECZNA LA ROCHE-POSAY
„ZOSTAŃ SKIN CHECKEREM!”

90% nowotworów skóry jest możliwych do wyleczenia, jeżeli zostaną odpowiednio wcześnie wykryte[5].

Systematyczne sprawdzanie swoich znamion jest tym bardziej istotne, że nowotwór skóry jest widoczny gołym okiem. Od 2015 roku La Roche-Posay prowadzi międzynarodową kampanię „Zostań Skin Checkerem”, której celem jest wzrost świadomości oraz profilaktyka nowotworów skóry, w tym czerniaka, poprzez zachęcenie społeczeństwa do oglądania znamion u osób ze swojego otoczenia oraz u siebie i badania ich przez dermatologów.

Na stronie www.larocheposay.pl w sekcji „Chroń swoją skórę” można rozwiązać test i dołączyć do społeczności Skin Checkerów. Podstrona zawiera również wiele informacji o zagrożeniach związanych z nowotworem skóry i wskazówek dotyczących bezpiecznego korzystania ze słońca, a także prezentuje prostą metodę ABCDE, stosowaną w dermatologii, pomagającą zidentyfikować podejrzane pieprzyki i znamiona.

Sugerowane ceny produktów z gamy Anthelios:

Anthelios Ultra Cream SPF 50+, poj. 50 ml, cena: 64,90 zł

Anthelios Sun Intolerance SPF 50+, poj. 50 ml, cena: 69,90 zł

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.