II Międzynarodowy Kongres EAST MEETS WEST zorganizowany przez GTC Sp. z o.o.
Przeczytasz w 3 minuty

II Międzynarodowy Kongres EAST MEETS WEST zorganizowany przez GTC Sp. z o.o.

Najważniejsze, handlowe wydarzenie roku 2016 branży FMCG odbyło się w dniach 13-16 czerwca 2016 w Zamku TOPACZ w miejscowości Ślęza pod Wrocławiem i minęło w atmosferze przedsiębiorczości na najwyższym światowym poziomie.

Za nami II Międzynarodowy Kongres EAST MEETS WEST zorganizowany przez GTC Sp. z o.o. Wzięło w nim udział 500 uczestników – reprezentantów z Polski, jak również z 15 krajów Europy i Azji,  między innymi z Niemiec, Hiszpanii, Francji, Rumunii, Azerbejdżanu, Gruzji, Kazachstanu, Uzbekistanu, Ukrainy, Rosji, Chorwacji, Serbii, Białorusi i Grecji.

Uroczystego otwarcia kongresu i powitania delegatów dokonali Wójt Gminy Kobierzyce Pan Ryszard Pacholik oraz Pan Piebe de Jong – Prezes Zarządu GTC Sp. z o.o.

13516377_828368620631796_4599501040616754670_n

Po części oficjalnego rozpoczęcia kongresu realizowany był program paneli networkingowych, rekomendacyjnych, prelekcji i spotkań w  salach na terenie obiektu:  Main Hall, Red Hall, Workshop, Meeting Place, Old Area, Vip Room, Garden House.

IMG_1997

Inspirujące prelekcje z dziedziny handlu poprowadzili między innymi:

Roman Gajczewski  – Wiceprezes NAVO Orbico „Tworzenie modeli dystrybucyjnych z perspektywy międzynarodowego producenta”.

Krzysztof Koszela – Dyrektor ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych COLIAN HOLDING SA „Eksport – szanse i zagrożenia w aspekcie tworzenia wartości firmy”

Marek Moczulski – Prezes Zarządu Bakalland „Budowanie marki za granicą”

Andrzej Piotrowski Dyrektor Działu Eksportu Grupa Tarczyński S.A.
„Export from East to West. Easy?”

Dmitry Potapenko – CEO Managment Development Group INC „Specyfika relacji pomiędzy sieciami handlowymi i dostawcami na rynku rosyjskim. Procedura tworzenia korzystnej współpracy między siecią a dostawcą”

Paweł Gębski – Ministerstwo Spraw Zagranicznych- Departament Współpracy Ekonomicznej „Dyplomacja ekonomiczna – rola MSZ we wspieraniu przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych”.

Niezwykle interesujący okazał się wykład Nikolaosa Lazaridisa „Psychologia biznesu według modelu Tri-Anthropo-Type”.

   IMG_1564

Dużym zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje workshops i grupy dyskusyjne na tematy związane z logistyką, certyfikacją, manegmentem oraz finansowaniem, prowadzone przez eksperckich liderów rynku: Nagel Group, TÜV NORD, Logintrans, Esko.

IMG_9934

W każdym z czterech dni trwania kongresu, organizator zapewnił przedstawicielom międzynarodowych sieci handlowych aranżowane spotkania biznesowe, według wcześniej ustalonego profilu zapotrzebowania, w specjalnie wyznaczonych salach VIP. Okazją do wymiany kontaktów, były również rozmowy odbywające się podczas przerw kawowych lub wieczornych bankietów.

13521985_828365460632112_6513113884408427040_n

W podsumowaniu, odbyło się blisko 400 targetowanych spotkań B2B i one-to-one. Efektem tychże spotkań, są zawarte liczne porozumienia i kontrakty międzynarodowe, pomiędzy partnerami kongresu.

Okazją do zapoznania się z produktami FMCG była przestrzenna sala wystawiennicza z ekspozycją produktów i możliwością rozmów z konsultantami a także degustacją artykułów spożywczych producentów promujących swoje produkty.

Po części merytorycznej i networkingowej, podczas wieczornych bankietów na gości czekały liczne atrakcje a jedną z nich był zjawiskowy pokaz mody kolekcji wiosna/lato 2016 „Patrz w Przyszłość” – projektantki Doroty Goldpoint.

13516715_828368670631791_7504973344263887814_n

Znakomitą rozrywką dla uczestników było zwiedzenie Muzeum Motoryzacji, którego unikatowa ekspozycja znajduje się na terenie Zamku TOPACZ.

W ostatnim dniu kongresu goście uczestniczyli w uroczystym bankiecie pożegnalnym, którego część artystyczną uświetnił energetyzujący występ skrzypaczki Magdaleny Szymańskiej oraz spektakularny pokaz sztucznych ogni.

Pozostałą część wieczoru goście spędzili tanecznie przy akompaniamencie zespołu „FREEwolni”.

Patroni kongresu: 

POLSKA IZBA HANDLU, Gmina Kobierzyce, Polsko-Ukraińska Izba Gospodarcza

Partnerami EAST MEETS WEST było ponad 30 sieci handlowych z Europy i Azji m.in.: KONZUM, DINO, NOVUS, Nasz Kraj, Kosmo, Rukaviczka, Goodwill, E.Leclerc, Ramstore, Small, Prostor, EVA, Fidesco, Rublewski, ATB, VARUS, Korzinka, EKO Holding, Rabat-Detal, Neptun Supermarkets, CBA, SPAR Georgia, Supermercados Gadis, Drogerie Jasmin,  międzynarodowi dystrybutorzy i grupy zakupowe, w tym Baltijos Bretlingis, Navo Orbico, PGD, GH Polska Plus, DiNova, jak również TÜV NORD, BZ WBK, Nagel Group, DAWG, KUKE, Logintrans, Businesswoman & life, NASZ BIZNES 24.

Kolejna edycja EAST MEETS WEST  – październik 2016.

Zapraszamy.

www.emwcongress.eu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.