Meetings Week Poland 2014 - konferencyjny tygiel na Stadionie Narodowym
Przeczytasz w 4 minuty

Meetings Week Poland 2014 – konferencyjny tygiel na Stadionie Narodowym

W dniach 17-21 marca 2014 roku w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego w Warszawie odbędzie się „Meetings Week Poland” – prawdziwy maraton wydarzeń konferencyjno-eventowych promujących znaczenie Przemysłu Spotkań w Polsce. Nazwą „Przemysł Spotkań”  określa się dzisiaj dynamicznie rozwijającą się branżę obejmującą kongresy, konferencje, wydarzenia biznesowe, podróże służbowe, podróże i programy motywacyjne, targi oraz inne imprezy. Podróżni biznesowi przynoszący znaczne dochody, zwłaszcza wielu miastom, stanowią ważny element strategii rozwoju regionalnego. Kongresy i międzynarodowe spotkania profesjonalne postrzegane są jako najbardziej efektywnych formy transferu wiedzy i technologii. 

Od poniedziałku 17 marca do piątku 21 marca będzie można uczestniczyć w spotkaniach edukacyjnych i networkingowych, wzbogacić swoją wiedzę o tym, jak z sukcesem zaplanować i zorganizować konferencję lub korporacyjny event oraz poznać najlepszych fachowców w Polsce, którzy mogą w tym pomóc. Pięć dni to siedem  różnych wydarzeń przygotowywanych przez wiodące stowarzyszenia branżowe. Program i rejestracja – na stronie www.meetingsweek.pl

Meetings Week Poland organizowany jest po raz drugi, tegoroczna edycja będzie wzbogacona o nowe atrakcje i będzie mieć znacznie szerszy zasięg. Honorowego patronatu wydarzeniu udzielił minister sportu i turystyki  Andrzej Biernat. Organizatorzy kierują zaproszenie do uczestnictwa do przedstawicieli działów marketingu, zarządzania kadrami, sprzedaży i zakupów, osób odpowiedzialnych za organizację wydarzeń w firmach i instytucjach, do  wszystkich tych, którzy planują konferencje i inne formy spotkań zawodowych w stowarzyszeniach, fundacjach i organizacjach różnych specjalności.  Uczestnikami cyklu konferencji będą profesjonaliści branży spotkań, agencji działających w tym sektorze, przedstawicieli hoteli i centrów konferencyjno-targowych, firm multimedialnych, cateringowych, przewoźników.

Organizatorami tygodnia są: Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” (tegoroczny koordynator), Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań (MPI Poland), Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) i Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT), Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji oraz Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz organizator konferencji inicjującej tydzień – magazyn „The Warsaw Voice”.

Wydarzenia:

17.03.2014. Poland Meetings Destination (The Warsaw Voice Conferences) – Jak przyśpieszyć rozwój przyjazdowej turystyki konferencyjnej w Polsce? – Konferencja ekspertów, samorządowców i polityków.  Główne tematy:

Historie sukcesu przemysłu spotkań z miast i regionów europejskich, prezentowane przez zagranicznych gości; Opłaty turystyczne, pobierane w miastach lub regionach, jako ważne źródło finansowania rozwoju branży – do zastosowania także w Polsce; Jak wybudować centrum kongresowe lub kompleks konferencyjno-wystawienniczy i nie stracić przy tym zdrowia?

17.03.2014. Zebranie regionalnych Convention Bureaux (Polska Organizacja Turystyczna) spotkanie zamknięte

18.03.2014 Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów (Stowarzyszenie Branży Eventowej)

Event odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu i umacnianiu marki miejsca. Często jest wręcz trzonem, wokół którego tworzy się całą koncepcję komunikacyjno-sprzedażową. Szczególnie jeśli jest wydarzeniem długofalowym, cyklicznym, angażującym lokalną  przedsiębiorczość oraz samorządy. Festiwale, pikniki, jarmarki, plenery, turnieje, pokazy, rajdy, mistrzostwa są atrakcjami mającymi przyciągnąć turystów i wypromować dane miejsce i region. Umiejętnie zorganizowane stosownie do  okoliczności, targetu i miejsca, przyniosą konkretny i długofalowy zysk z inwestycji.

19.03.2014  Siła motywacji – Akademia SOIT  (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)

Słowo incentive na stałe weszło do polskiego słownika, a podróże motywacyjne to często i chętnie wykorzystywane narzędzie motywacyjne. Stosunkowo łatwo jest motywować ludzi oferując im wspaniałe podróże w niezwykłe miejsca.  Ale jak sobie radzić, kiedy w bliższej lub dalszej perspektywie z różnych powodów nie ma takiej podróży? Co może sprawić, że będzie nam się „chciało chcieć”? Zapewne nie ma jednej właściwej odpowiedzi na to pytanie. Tak jak różni są ludzie, tak różne są ich motywacje.  Akademia SOIT to spotkanie z wyjątkowymi ludźmi pełnymi pasji, zaangażowania i wewnętrznej motywacji. Gwarantujemy wysoką dawkę pozytywnej energii i wyjątkowych wrażeń.

20.03.2014 Szkolenie MPI Poland Club (Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland)

Zarządzając wydarzeniami powinniśmy szukać wsparcia w nowych technologiach. Zapanowanie nad ogromem informacji, planów, ustaleń, zmian jest uciążliwe i powoduje, że często odkładamy sprawy na później. Na szczęście istnieje całe mnóstwo aplikacji i narzędzi online, które wspierają i ułatwiają zarządzanie projektem takim jak event: basecamp, systemy rejestracji i zarządzania uczestnikami, a przede wszystkim liczne aplikacje komputerowe i mobilne. Stopniowo stają się one nieodłączną częścią eventu zapewniającą uczestnikom m.in. dostęp do potrzebnych informacji. Podczas szkolenia postaramy się zaprezentować przegląd technik, którymi można się posiłkować przy planowaniu organizacji eventów oraz bliżej omówić te najbardziej obiecujące.

20.03.2014.  IX Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji oraz Akademia Finansów i Biznesu Vistula)

Program Future Leaders Forum został opracowany w celu zachęcenia najlepszych i najzdolniejszych studentów do rozwijania swojej kariery w przemyśle spotkań. Program konferencji oparty jest na całodziennych warsztatach prowadzonych przez profesjonalistów z dziedziny turystyki biznesowej z całego świata. Future Leaders Forum daje studentom unikalną okazję do zawarcia nowych znajomości w branży spotkań oraz zwiększenia wiedzy z  perspektywy globalnej. Co roku międzynarodowi profesjonaliści dzielą się swoją wiedzą z zakresu możliwości jakie daje ta branża i pomagają wejść w fascynujący świat turystyki biznesowej.

21.03.2014   II Konferencja „Normy Spotkań – Specyfikacje, Wytyczne, Praktyka” (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)

Jednym z czynników wpływających na kondycję i rozpoznawalność danej branży gospodarczej jest  przejrzysty wizerunek w obszarze wspólnych norm i standardów działania jej uczestników. Opracowanie systemu wytycznych do standaryzacji  i normalizacji w przemyśle spotkań w Polsce wydaje się być naturalnym etapem w rozwoju i jakości postrzegania wśród inny dziedzin gospodarki. Stąd celem 2 konferencji „Normy spotkań – Specyfikacje, Wytyczne, Praktyka” jest opracowanie kanonu norm i standardów w polskim przemyśle spotkań. Konferencja została objęta patronatem Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego dr inż. Tomasza Schweitzera. Partnerzy konferencji: Europejska Federacja Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów (EFAPCO) raz Polska Organizacja Turystyczna.

21.03.2014.  godz. 14.00  – Briefing prasowy

Książka oddana – radość przekazana

Członkowie 2B Koła Naukowego Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula wyszli z inicjatywą zorganizowania podczas wydarzenia Meetings Week Poland 2014 akcji CSR pt. „Książka oddana – radość przekazana”. Celem akcji jest zebranie od uczestników polskiego tygodnia spotkań książek, którymi mogą się podzielić z innymi. Książki zostaną przekazane do rodzinnych domów dziecka Towarzystwa Nasz Dom w Warszawie, Krakowie i Przemyślu. Przyłączając się do akcji możesz pokazać swoje wsparcie dla dzieci i młodzieży w Krakowie, sprawić im radość dzieląc się czymś wartościowym i dać „drugie życie” swojej książce. Książki będą zbierane podczas całego Meetings Week Poland w dniach 17-21 marca 2014 na Stadionie Narodowym przy rejestracji.

 Stadion_Narodowy_w_Warszawie_20120422(3)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.