Rok temu zadebiutowała marka Prouvé

Kosmetyczna marka z Wrocławia obchodzi swoje pierwsze urodziny. Huczna impreza z udziałem najważniejszych Ambasadorów Marki odbyła się w podwrocławskim Zamku Topacz. Było luksusowo i międzynarodowo, bo przez ten rok marka podbiła serca klientów nie tylko w całej Europie, ale też w Rosji i w Mongolii.

Prouvé to marka stworzona przez Katarzynę Trawińską, wrocławską bizneswoman, pasjonatkę pięknych zapachów. W swojej ofercie ma m.in. perfumy i kosmetyki do domu, w których użyte zostały olejki zapachowe z Grasse – światowej mekki perfumiarzy. Serca klientów firma podbiła nie tylko fantastyczną ofertą zapachów, ale również skutecznymi formułami.

Dziś, kiedy wspominam początki firmy, kiedy była dopiero w fazie koncepcyjnej, uśmiecham się do siebie – wspomina Katarzyna Trawińska, twórczyni i właścicielka marki Prouvé. – Byłam wówczas przekonana, że będziemy działać wyłącznie na rynku polskim. Może za kilka lat wyjdziemy na rynki europejskie. Tymczasem, gdy tylko zobaczyłam pierwsze gotowe produkty, już było jasne – z tą ofertą na pewno szybko podbijemy Europę. I tak się stało. Co więcej, nie sprzedajemy tylko z Polski, rozwijamy się też przez system franczyz: naszą pierwszą umowę podpisaliśmy na rynek mongolski, drugą – na rynek rosyjski.

Marka Prouvé jest przykładem tego, jak można łączyć elementy różnych kultur. Francja słynie z pięknych zapachów, więc stamtąd pochodzą olejki zapachowe, wykorzystywane w produktach. Włoski design to charakterystyczny minimalistyczny flakon, do którego wlewane są perfumy Prouvé. Do tego polska pracowitość i międzynarodowy system sprzedaży oparty o zasady marketingu wielopoziomowego – to jak się okazało przepis na spektakularny sukces w branży kosmetycznej.

Właścicielka marki Katarzyna Trawińska za swoje międzynarodowe działania została już uhonorowana prestiżowym tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet, a jej marka została doceniona w konkursie Polish Businesswoman Awards.

Ten rok był dla nas okresem intensywnego wzrostu, nie tylko w zakresie ekspansji terytorialnej, ale też poszerzania naszego portfolio produktowego – mówi Katarzyna Trawińska – Na rynek weszliśmy z 50 zapachami, ale tuż przed samą rocznicą poszerzyliśmy ofertę o perfumy molekularne.  To ważna nisza na rynku perfumeryjnym, o której będzie dopiero głośno. I my tę niszą już dziś zapełniamy z dużymi sukcesami.

Na rocznicowej gali w zamku w Topaczu stanęli Ambasadorzy Marki, którzy w minionym roku uzyskali ze swoimi grupami najlepsze wyniki. Z rąk właścicielki Prouvé odebrali symboliczne statuetki i dyplomy w uznaniu za budowanie biznesu zgodnie z firmowymi wartościami. Branża marketingu wielopoziomowego nie lubi stać w miejscu, więc jak tylko ostatni nagrodzony zszedł ze sceny, w kuluarach zaczęto pytać o dalszy rozwój.

Na pewno będziemy poszerzać naszą ofertę o kosmetykę białą – oczywiście przepięknie pachnącą, bo zapach to znak firmowy Prouvé– ujawniła plany na kolejny rok Katarzyna Trawińska. – Już za miesiąc otworzymy oddział franczyzowy na Cyprze i w Grecji. Ale o innych planach już nie powiem. Dużo projektów dopinamy i nie możemy w tym momencie mówić o szczegółach. Na pewno będzie jeszcze o nas głośno!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.