Stylizacje marki Digel wybierają znani i lubiani

Modne kolekcje, wysoka jakość, stylowe detale, komfort noszenia i duży wybór – to wszystko sprawia, że po ubrania Digel sięgają aktorzy, sportowcy i dziennikarze.

Po eleganckie zestawy z najnowszej kolekcji marki Digel chętnie sięga Bartek Kasprzykowski, odwtórca wielu filmowych i serialowych ról oraz zwycięzca a później juror w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”, pojawiając się w nich zarówno w produkcjach telewizyjnych, jak i na ważnych imprezach. Na zdjęciach z partnerką Tamarą Arciuch podczas oficjalnej inauguracji lata z marką Raffaello oraz w trakcie nagrania „W Bliskim Planie”.

Podczas Uroczystej Gali 23. Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach w stylizacji Digel pojawił się Jarosław Jakimowicz, który na początku swojej aktorskiej kariery skradł serca wielu kobiet w kultowym filmie „Młode Wilki”, a później zagrał w kilkudziesięciu filmach, wygrał także reality show Big Brother VIP. Na zdjęciach aktor na scenie wśród gwiazd tegorocznego festiwalu oraz
z Hiroaki Murakami.

    

Znany dziennikarz radiowy i telewizyjny, filmoznawca, prezenter telewizji TVN i wieloletni rzecznik prasowy tej stacji, Andrzej Sołtysik (na zdjęciu podczas Gali SPA Prestige Awards 2018 (fot. Kurnikowski/AKPA) także świetnie prezentuje się w propozycjach marki Digel na ten sezon.

„To bardzo nobilitujące dla marki odzieżowej, że osoby z pierwszych stron gazet, aktorzy, sportowcy, dziennikarze, często kreujący kanony męskiego stylu dobrze czują się w naszych stylizacjach. Digel pojawia się na czerwonych dywanach, w studiach telewizyjnych oraz na planach filmowych – o czym niebawem z przyjemnością poinformujemy. Coraz więcej mężczyzn, którzy nam zaufali, można też spotkać na ulicach, w biurach, podczas firmowych i rodzinnych uroczystości. Obserwujemy wyraźną tendencję, że jeśli ktoś raz sięgnie po ubrania Digel, wraca do naszych salonów. Mamy bardzo dużą grupę lojalnych klientów. Często ojciec przyprowadza syna. Z pewnością jest to zasługa dobrej relacji jakości do ceny oraz ciekawa i różnorodna oferta, która odpowiada najnowszym światowym trendom w modzie. Liczymy, że popularność marki Digel w Polsce będzie rosła” – mówi Marek Paszkowski, dyrektor marketingu Digel Polska.

Ambasador marki Digel Piotr Strus – czołowy europejski zawodnik MMA okrzyknięty pod koniec ubiegłego roku zawodnikiem #1 w polskim zestawieniu MMA – na co dzień występuje w casualowych propozycjach Digel, ale przy różnych oficjalnych okazjach nie stroni też od bardziej oficjalnego looku. Doskonale czuje się zarówno w eleganckich, jak i luźniejszych stylizacjach. Na zdjęciach w salonie Digel w warszawskiej Arkadii. Każdy z panów znalazł coś odpowiedniego dla siebie.

Również podczas footbolowych rozgrywek przyjaciel marki Digel Maciej Szczęsny, były bramkarz i komentator sportowy, występował w szykownym garniturze podkreślajacym wysportowaną sylwetkę eksperta. Na zdjęciach w studiu mundialowym TVP Sport oraz
w firmowym salonie Digel w warszawskiej Arkadii z Markiem Paszkowskim, Dyrektorem Marketignu Digel Polska.

Digel jest dostępny w kilkudziesięciu salonach w Polsce. Więcej na: www.digel.pl www.facebook.com/digelpoland

***********************************************

Digel – The Menswear Concept 

Międzynarodowa marka obecna na rynku od ponad 79 lat. Tworzy innowacyjną i kreatywną modę dla mężczyzn, którą cechuje dbałość o wysoki standard obsługi, stylizacje stawiające na indywidualność i komfort noszenia połączony z wysoką jakością. Mocne strony marki Digel to: bardzo dobra relacja jakości do ceny, najszersza oferta systemów modułowych w Europie (garnitury Mix&Match), linie odzieży dedykowane różnym sylwetkom, dostępność pełnego asortymentu w ciągu 24 godzin. Skierowane na różne okazje kolekcje marki Digel (Preference – linia premium, Protect 3 – idealna na podróż, Ceremony – na ważne życiowe wydarzenia, Move – niezależna kolekcja łącząca świat biznesu i lifestyle’u, sportowy luksus i miejski styl, nowoczesne i dopasowane kształty) dostępne są w ponad 3000 sklepów w ponad 40 krajach. W Polsce firma działa od 1993 r. i stale rozwija sieć sprzedaży dobrze odpowiadając na oczekiwania klientów i zmieniające się w męskiej modzie trendy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.