„Szyte na miarę” rozwiązania branży Fashion
  • Jesteś projektantem mody?
  • Albo blogerem?
  • A może pracujesz w branży modowej?
  • Albo jesteś właścicielem sklepu?

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że

TA KONFERENCJA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!

5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci modowego świata

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

REJESTRACJA->>

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!

Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Zagadnienia:

  • Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
  • Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
  • Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
  • Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
  • Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie m.in.:

  • Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl, „7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku”
  • Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o., „Jak zaistnieć z marką w social mediach”
  • Jadwiga Janik – Fashion50+ „50plus, ważni odbiorcy mody”
    (Podczas prelekcji omówione zostaną:
  • oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
  • oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
  • czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
  • obsługa sklepów i salonów mody
  • zakupy w Internecie przez osoby 50plus
  • reklama w Internecie skierowana do 50plus.)
  • Aleksandra Koclejda online marketing specialist, Domodi sp. z o.o., „Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”. Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
  • w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
  • na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
  • jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
  • Krzysztof BitelDyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A, „Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia
  • Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
  • Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
  • Skrócenie łańcucha dostawRola systemów IT w procesie)

Do udziału zapraszamy:

  • właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
  • właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektantów mody
  • blogerów
  • start’upowców z branży modowej

Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Informacje o konferencji możesz śledzić na bieżąco na naszym Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB->> KLIKAJ TU

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.