Wiosna 2019 pachnie peoniami
Przeczytasz w 3 minuty

Wiosna 2019 pachnie peoniami

 Tłum gwiazd na premierze kolekcji Lady Peony by Małgorzata Rozenek-Majdan

Lady Peony to najnowsza kolekcja znanej i kochanej marki La Millou, produkującej dodatki i akcesoria dla dzieci i domu, która powstała we współpracy z Małgorzatą Rozenek-Majdan, nową ambasadorką marki.

Wiosna 2019 pachnie peoniami

Na premierze kolekcji, która odbyła się 3 kwietnia b.r. we flagowym salonie La Millou (Royal Wilanów ul. Klimczaka 1, Warszawa) przybyło wiele gwiazd, w tym dotychczasowe ambasadorki: Anna Mucha, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda-Trzebiatowska i Maja Bohosiewicz oraz oczywiście Małgorzata Rozenek-Majdan. Przybyły również inne znane mamy: Beata Sadowska, Anna Głogowska, Dorota Michałowska, Odeta Moro, Magdalena Waligórska, Ola Kisio, Karolina Nowakowska. Imprezę poprowadził Rafał Cieszyński.

Wiosna 2019 pachnie peoniami

Wiosna 2019 pachnie peoniami

Wiosna 2019 pachnie peoniami

Morskie przygody, wesołe zwierzęta i przytulne tkaniny – to wszystko czeka miłośników La Millou w nadchodzącym sezonie wiosna-lato 2019. Tegoroczna kolekcja sezonu wiosna-lato to aż 15 wzorów. Wyróżnia ją charakterystyczne dla La Millou połączenie motywów roślinnych i zwierzęcych, podkreślonych ekspresyjną kolorystyką. Na spędzenie wspólnych chwil z lamilutkimi odbiorcami czekają eleganckie ośmiornice i strusie w cętki, a do snu chętnie utulą ich leniwce ćwiczące jogę i pastelowe płaszczki. Kolekcje Banana Split oraz Watch me to wzory nieco bardziej abstrakcyjne, rozwijające spostrzegawczość i cieszące się rosnącą popularnością.

Dostarczamy radość dzieciom i umilamy wyjątkowe momenty rodzicielstwa. Tworzymy z pasją i miłością, dlatego bohaterowie naszych wzorów skaczą, turlają się i zasypiają razem z pociechami. Kreujemy wyjątkowe i autorskie wzory, starając się przenosić marzenia na tkaniny. Wyróżnia nas to, że nasze produkty pachną beztroską i radością, a po latach przywodzą na myśl najpiękniejsze chwile dzieciństwa – mówi Izabela Lewandowska, współwłaścicielka La Millou

Flagowym wzorem jest kolekcja Lady Peony, to powiew świeżości i delikatności nadchodzącej wiosny.

Motywem przewodnim są pastelowe peonie, ulubione kwiaty Małgorzaty Rozenek-Majdan, liście i urzekająca biała papuga. Całość przełamana jest bielą.

 Bardzo ucieszyłam się z propozycji współpracy z La Millou, której produkty od lat goszczą w moim domu. To marka, która oddaje bliskie mi wartości, tj.: piękno, czułość, troskę i radosne dzieciństwo. Kolekcja Lady Peony odzwierciedla mój styl, a dopracowane detale sprawiają, że jednocześnie jest subtelna i promienna. Nadchodzący sezon wiosenno-letni widzę w barwach pudrowego różu, pachnącego peoniami. – komentuje Małgorzata Rozenek-Majdan

Pomysł na wzór powstał w 2015 r. – dopiero obecność nowej ambasador sprawiła, że idea się urzeczywistniła. Lady Peony narodziła się podczas jednej z naszych akcji charytatywnych, gdzie poznałyśmy Małgorzatę Rozenek – Majdan. Urzekła nas wtedy swoją delikatnością i pozytywną energią. Wniosła do projektu swój wdzięk, styl i zamiłowanie do pastelowych barw. – dodaje Marta Pieniążek, współwłaścicielka La Millou

Wiosna 2019 pachnie peoniami

Wiosna 2019 pachnie peoniami

Wiosna 2019 pachnie peoniami

W bogatym asortymencie kolekcji wiosna-lato 2019 znajdą się m.in. kocyki, poduszki, pościele oraz akcesoria do wózka. Dodatkowo w wybranych wzorach będą dostępne pojemne torby i organizery, wielofunkcyjne plecaki oraz delikatne otulacze bambusowe. To must have każdej wyprawki oraz wakacyjnego wyjazdu. Nad basenem czy na plaży idealnie sprawdzą się stylowe szlafroki i ręczniki z haftami wybranych motywów.

Kolekcje z sezonu wiosna-lato 2019 dostępne są w sklepie internetowym www.lamillou.com, showroomie marki, znajdującym się w Royal Wilanów, ul. Klimczaka 1 w Warszawie oraz licznych sklepach partnerskich w całej Polsce i na świecie.

zdjęcia: (C) 2019 Radoslaw NAWROCKI / LA MILLOU


La Millou to polski producent akcesoriów dziecięcych – marka stworzona z myślą o najmłodszych, obecna na rynku od 8 lat. Z powodzeniem zyskała uznanie wśród klientów na całym świecie. To, co wyróżnia La Millou,  to najwyższa jakość tkanin oraz wyjątkowy design – niebanalne kolory i odważne wzory tkanin. Z marką współpracują ambasadorzy: Małgorzata Rozenek-Majdan, Katarzyna Zielińska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Maja Bohosiewicz, Anna Mucha, Magdalena Różczka, Maciej Zakościelny, Stanisław Karpiel-Bułecka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.