Zapisz się do newslettera
Najciekawsze wpisy, promocje naszych partnerów oraz masa innych informacji.
Chciałabym podzielić się z Państwem swoimi obserwacjami dotyczącymi wpływu kompetencji miękkich na rozwój Firm niezależnie od sektora działalności. Wprowadzanie nowych technologii, inwestowanie w optymalizację procesów oraz podnoszenie efektywności poprzez doskonalenie pracowników i podnoszenie ich kompetencji twardych to najczęściej stosowane formy rozwoju Firmy. Z pewnością nie mogę przecenić znaczenia tych działań. Należy otwarcie powiedzieć, że rozwijająca się firma, która stosuje najnowsze technologie i inwestuje w optymalizację swoich procesów, może […]
Handlowe spory są spotykane dość często. Mogą one dotyczyć każdego przedsiębiorcy. Czasem wystarczy bardzo malutkie, wręcz mikroskopijne niedopatrzenie, aby wpaść w sidła prawa i nie mieć zbyt wielu dróg ucieczek. Współcześnie do rozwiązywania takich sporów wykorzystuje się liczne rozwiązania, które pomagają uniknąć sądów. Jednym z nich jest arbitraż handlowy. Jeśli dotyczy różnych narodowości, najczęściej mówimy o międzynarodowym arbitrażu handlowym. Czym jest i w jakich […]
Mennica Skarbowa rozpoczęła sprzedaż w nowych kanałach online. Klienci mogą kupić już złoto oraz srebro inwestycyjne oferowane przez spółkę na platformach Allegro oraz Empiku.Zarząd Mennicy Skarbowej jest przekonany, że nowe kanały sprzedaży zwiększą przychody spółkiw perspektywie średnioterminowej i znaczącą powiększą liczbę klientów. Spółka dostrzega obecnie, że coraz więcej zamówień na złoto i srebro inwestycyjne jest kierowane właśnie przez kanały online. Liczne analizy wskazują, że najmłodsi klienci inwestycyjni najchętniej […]
Copywriting nigdy nie był tak wymagający jak teraz. To ogromna umiejętność połączona z wiedzą i świetną intuicją. Odpowiednio przygotowane teksty mogą pomóc w rozwoju firmy, dotrzeć do nowych klientów, a nawet zbudować odpowiednią nisze. Jak wygląda copywriting w biznesie, jak go odpowiednio wykorzystać i jak uchronić się przed błędami, odpowie ekspertka Renata Zielezińska. Jaka jest Twoja definicja copywritingu? Renata Zielezińska: Dla mnie copywriting to komunikacja dostosowana do grupy docelowej, […]
Najciekawsze wpisy, promocje naszych partnerów oraz masa innych informacji.