Pierwszy dzień wiosny przywitaliśmy w tym roku rozmawiając o urodzie i zdrowiu.Podczas pierwszej edycji Beauty Buzz Day, która odbyła się 21 marca w Samym Centrum Wszechświata w Warszawie zaproszeni blogerzy i dziennikarze mieli okazję m.in. poznać najnowsze trendy w pielęgnacji oraz uczestniczyć w warsztatach fotograficznych flat lay, doskonaląc niezbędne umiejętności każdego influencera w kategorii beauty.
Beauty Buzz Day to nowy projekt na urodowej mapie wydarzeń skierowany do influencerów dziennikarzy, którzy chcą śledzić najnowsze trendy w pielęgnacji, makijażu, modzie, a także czerpać wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania. Cykliczne spotkania to wyjątkowa okazja do sprawdzenia nowości na własnej skórze, wymiany opinii, a także uczestniczenia w warsztatach i wykładach, które prowadzą najlepsi specjaliści w swoich dziedzinach.
Beauty Buzz Day to inspirujące spotkania i okazja do wymiany doświadczeń i opinii na temat testowanych produktów, zapoznania się z nowościami oraz do zdobycia solidnej dawki wartościowej wiedzy, którą uczestnicy dzielą się ze swoimi czytelnikami i fanami w mediach społecznościowych.
Uczestnicy pierwszego Beauty Buzz Day mogli zapoznać się z techniką japońskiego cosmoliflingu, który zaprezentowała Katarzyna Kanoa Namysł – mentorka uważnej komunikacji z ciałemi emocjami. Agnieszka Piskała, dietetyczka i ekspertka ds. żywienia Holistic Polska – dystrybutora naturalnych, szwedzkich suplementów diety, opowiedziała o wpływie zdrowego odżywiania na jakość życia i o tym, jak ważne dla utrzymania zdrowej równowagi jest holistyczne podejście do organizmu i stylu życia.
Wiosenny makijaż z marką Kobo Professional wykonała Katarzyna Pokonieczna. Uczestniczki na własnej skórze odkrywały techniki nakładania różu, dzięki którym twarz nabiera świeżości i wygląda młodziej. Vlogerka i makijażystka Magdalena Lach zaprezentowała fantastyczną pielegnację „glass skin”, gorący koreański trend, który poprawia jakość skóry, daje efekt niezwykle naturalnej i zdrowej cery, a także stanowi znakomitą bazę pod świetlisty makijaż. Podczas spotkania zaprezentowano innowacyjne formuły w kosmetykach z linii Biolonica, zawierające komórki macierzyste jabłoni, nową serię kosmetyków do demakijażu Hemish, a także detoksykujące maski profesjonalne Arkana oraz linię Ziaja Kozie Mleko inspirowaną koreańskimi rytuałami pielęgnacyjnymi.
Beauty Buzz Day to również część warsztatowa, skierowana do wszystkich tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności niezbędne przy prowadzeniu bloga czy youtubowego kanału o urodzie. Pierwsze warsztaty poświęcone były fotografii flat lay, a ich głównym bohaterem była nowa linia kosmetyków do włosów Oh!My Sexy Hair.
Gospodynią Beauty Buzz Day była Dorota Michałowska,prowadząca program „Na Tapecie” telewizji Superstacja.
Partnerami spotkania byli: Holistic Polska, Ziaja Polska, OH my sexy, Arkana, EnteFace, La Rose, Kobo Professional, Biolonica, Drogerie Natura.
,