Przeczytasz w 2 minuty

*Creative Heads is back – to school

Już wkrótce – 7 września w klubie ‘de lite’ – kolejna impreza z cyklu Creative Heads. Tym razem na branżę komunikacji marketingowej, oprócz porcji dobrej muzyki i zabawy, czeka podróż w czasie… do lat wczesnoszkolnych!

Druga impreza z cyklu Creative Heads nosi tytuł „Back to school”. W myśl tych słów szkolni „kujoni” i „leserzy”, na co dzień reklamowcy, PR-owcy, eventowcy, marketingowcy, powrócą do czasów szkoły podstawowej, gdy obowiązującym strojem były mundurki i fartuszki, a nieodłączną ozdobą – tarcza. W tym duchu czeka ich wieczór pełen inspiracji, tańca i zabaw z nagrodami.

„Aby wprowadzić gości w szkolny klimat i pozwolić im oderwać się od codziennego życia, klub ’de lite’ zmieniamy w przestrzeń pełną gier i zabaw. W imprezę integrującą branżę, wpleciemy element rywalizacji. Chyba żaden „uczeń” nie zrezygnowałby z adrenaliny, jaką dostarczą mu gry Wii, wyścigi na torze Carrera czy nawet… konkurs skoków na skakance. Nie zabraknie też porcji dobrej muzyki, o którą zadba DJ Deev M”, opowiada Szymon Tomasik, Art & Communication Manager klubu ‘de lite’, w którym odbywa się Creative Heads.

Cykl imprez Creative Heads to pomysł na integrację branży komunikacji marketingowej i zacieśnianie kontaktów w ramach środowiska. Ma się on stać platformą wymiany myśli i inspiracją do kreatywnych działań, a jednocześnie jest sposobnością do wspólnej zabawy w klubowej atmosferze. Pierwsza impreza odbyła się 25 maja.

Partnerami Creative Heads są organizacje skupiające branżę komunikacji marketingowej: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, platforma komunikacji marketingowej, rozrywki i technologii FireFly Group, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Stowarzyszenie Branży Eventowej. Patronat nad imprezą objęły: Harvard Business Review, Media&Marketing Polska, Mediarun, MICE Poland, Radio PIN, Newsline, Essence. Magazyn ludzi sukcesu oraz Business Woman&Life. Sponsorami Creative Heads są natomiast: Nintendo, Wii, Holmes Place, Bacardi, Frugo, meskiezabawki.com i Fitella.

* * * *

FireFly Group (www.fireflygroup.pl) jest grupą komunikacji marketingowej, rozrywki i technologii. Realizuje usługi marketingu 2.0, czyli marketingu aktywnie angażującego konsumenta w interakcję z marką.

Do FireFly Group należą: FireFly Creation – agencja komunikacji zintegrowanej i interaktywnej (www.fireflycreation.com), Freszlab – agencja marketing services (www.freszlab.com), FireFly Technology – agencja interaktywnych technologii internetowych (www.fireflytechnology.pl), sklep internetowy z męskimi zabawkami i zabawami Męskie Zabawki (www.meskiezabawki.com), sklep internetowy LOL Color kategoryzujący produkty według klucza barw (www.lolcolor.com) oraz ‘de lite’, klub muzyczny w centrum Warszawy (www.deliteclub.pl).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.