E-meeting
Przeczytasz w 2 minuty

E-meeting

Pierwsza edycja targów E-meeting już na nami. Co o wydarzeniu mówią uczestnicy?

„Liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania” – tak katowickie targi e-commerce i m-commerce E-meeting komentują wystawcy. Czy zatem targi na stałe zagoszczą na eventowej mapie Polski?

Na jeden dzień Katowice stały się stolicą polskiego e-commerce i m-commerce. Wszystko za sprawą zakończonych właśnie targów E-meeting, które mają szansę stać się największym tego typu wydarzeniem w kraju. Targi zorganizowane zostały przez EIA Polska pod platynowym patronatem Poczty Polskiej, patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej oraz naszej redakcji.

„Czekaliśmy na dużą imprezę dla branży e-commerce”

Wydarzenie przyciągnęło przedsiębiorców związanych z handlem elektronicznym i technologiami mobilnymi. Łącznie zarejestrowało się ponad 1000 osób, co pokazuje jak duże jest zapotrzebowanie na wydarzenia w tej branży (targi odbywały się przecież po raz pierwszy). – Czekaliśmy na dużą imprezę targową przeznaczoną dla branży e-commerce w tej części Polski. Co ważne, wydarzenie stworzyło nam możliwość znalezienia nowych partnerów i klientów nie tylko w samych Katowicach, ale i w obrębie GOP – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce.

Mimo że E-meeting to rasowe targi, w czasie których liczyła się możliwość nawiązania nowych kontaktów, to nie zabrakło także imprez towarzyszących. Do ciekawszych należała Szkoła e-Commerce Polska czy pokaz polskiej drukarki 3D produkowanej przez firmę 3D Gence, planującej budowę fabryki w Dolinie Krzemowej w USA.

„Liczba i jakość kontaktów przerosła nasze oczekiwania”

Co o Targach mówią wystawcy? Podkreślają przede wszystkim jakość nawiązanych kontaktów z branży e-commerce. – Jesteśmy zadowoleni z udziału w wydarzeniu. Wiedzieliśmy, że to pierwsza edycja, niemniej liczba i jakość nawiązanych kontaktów przerosła nasze oczekiwania – była zdecydowanie większa niż na innych tego typu targach, gdzie liczba osób odwiedzających nasze stoisko była duża, jednak nie przełożyła się na finalizację umów – mówi Piotr Owczarek, CEO Paymento, firmy dostarczającej terminale płatnicze i oferującej płatności online.

Jako że wydarzenie miało charakter typowo targowy, przyciągnęło głównie przedstawicieli e-sklepów. – Targi e-commerce i m-commerce to wydarzenie samo w sobie wyjątkowe, a dodatkowe połączenie stoisk firmowych i Szkoły e-Commerce Polska było gratką dla najbardziej wymagających uczestników. Największą wartością targów okazała się oczywiście możliwość bezpośredniego dotarcia do konkretnej grupy docelowej, jaką stanowią e-sklepy. Cieszyły nas liczne odwiedziny przy stoisku e-Izby oraz tak duże zainteresowanie członkostwem i programem Szkoły e-Commerce Polska. Już teraz możemy potwierdzić obecność e-Izby w następnej edycji wydarzenia – mówi o E-meeting Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Izby Gospodarki Elektronicznej.

Miejsce spotkań, miejsce rozmów

Na targach E-meeting swoją ofertę prezentowały firmy z branż e-commerce i m-commerce mające siedziby zarówno na Śląsku (Sare, Positive Power, 3D Gence, serwer SMS), w innych częściach Polski (m.n. IAI-Shop, nazwa.pl, Dotpay), jak i za granicą (m.in. Zopim, SALES Manago, PayLane, FACT-Finder). Jak oceniają udział w targach?

To była świetna okazja, aby spotkać się z naszymi partnerami oraz potencjalnymi kontrahentami. Dzięki obecności na targach nawiązaliśmy kontakty z innymi wystawcami, co już dziś procentuje korzystną współpracą – podsumowuje Bartosz Witas, Kierownik Działu Marketingu i Sprzedaży u jednego z wystawców, CASHBILL S.A.

Targi E-meeting odbyły się pod patronatem naszej redakcji. Wydarzenie miało miejsce 5 maja 2015 roku w katowickim Międzynarodowym Centrum Kongresowym. Więcej informacji na stronie targów: www.e-meeting.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.