Forum Inteligentnego Rozwoju już za nami
Przeczytasz w 2 minuty

Forum Inteligentnego Rozwoju już za nami

Moda w medycynie, to hasło wypowiadane kiedyś uznawane było za niemożliwe. Jak dotąd żadna inna firma w Polsce nie spojrzała na lekarza od tej strony. Kitel to był zawsze po prostu kitel – służbowy uniform. Dzięki pewnej fantazji i odwadze biznesowej Pani Prezes Ewy Małgorzaty Wiertelak, po blisko 15 latach ta odzież stała się częścią modowego rynku. MEDORA jest dziś  liderem w projektowaniu zmian w podejściu do odzieży medycznej, dlatego nie mogło jej zabraknąć na IV Forum Inteligentnego Rozwoju, które w tym roku odbyło się 28-29 listopada w Uniejowie.

W trakcie dwudniowego forum odbyło się wiele biznesowych spotkań, debat, prezentacji naukowych badań czy urządzeń przyszłości. Każda z przybyłych firm miała szansę zaprezentować coś przełomowego, innowacyjnego. Medycyna była największą gałęzią biznesową, widoczną podczas tegorocznego forum. Wśród firm takich jak ENEL MED pojawiła się również marka MEDORA prezentująca swoją najnowszą kolekcję. Podczas gali wieczornej prowadzonej przez Marcina Prokopa, w trakcie prezentacji tej kolekcji była obecna na scenie właścicielka marki, Pani Ewa Małgorzata Wiertelak i powiedziała:

„Cieszę się że nasza firma znalazła się w gronie tak znakomitych przedsiębiorstw, które codziennie podnoszą swoją jakość z wykorzystaniem nowych technologii. Nasza marka MEDORA jako lider kolorowej odzież medycznej jest właśnie w trakcie podnoszenia jakości obsługi klienta z wykorzystaniem nowych technologii, czyli skanera do sylwetek. Dzięki takim urządzeniom pobranie miary od klienta w celu uszycia na wymiar uniformów medycznych potrwa zaledwie 10 sekund. Za chwilę przed Państwem nasza najnowsza kolekcja, która już w niedługo będzie realizowana właśnie za pomocą tych nowoczesnych urządzeń”

Przed pokazem Pani Prezes Medora wzięła udział w debacie z zakresu rewolucji 4.0 oraz na temat badań i technologii przyszłości, gdzie w towarzystwie m.in. Pana Adama Rozwadowskiego właściciela Enelmed, prowadzili rozważania na temat zmian jakie się dokonują w medycynie.

Forum Inteligentnego Rozwoju już za nami

O marce MEDORA

Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz na profilu FB:  www.facebook.com/medoraofficial/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.