Impreza firmowa - jak ją zorganizować?
Przeczytasz w 2 minuty

Impreza firmowa – jak ją zorganizować?

Imprezy firmowe zawsze mogą mieć różny styl i formę. Wszystko zależy od gustu uczestników, formy spotkania oraz okazji. Inaczej podejdziemy do spotkania podczas, którego ma się odbyć szkolenie a inaczej do przyjęcia z okazji urodzin firmy czy też Świąt przypadających w danym okresie czasie. 

Określi potrzeby

Dlatego rozpoczynając planowanie spotkania firmowego określ jego cel i potrzeby. Zastanów się jaka lokalizacja będzie najwygodniejsza dla większości współpracowników. Sprawdź czy na miejscu dostępny jest parking. Warto też pomyśleć o ewentualnym noclegu jeśli ma to być forma spotkania zakrapiana alkoholem. 

Jeśli rozważyłeś już powyższe wytyczne, teraz przemyśl, czy lepsza będzie zamknięta przestrzeń na przykład w sali bankietowej hotelu czy lepiej sprawdzi się ogród bądź na przykład Szklarnia Jutrzenki 76. Idealna na przyjęcia okolicznościowe na świeżym powietrzu. 

Otulina drzew oraz kwiatów tylko i wyłącznie doda uroku. Za to Wy będziecie mieli pewność, że bez względu na pogodę będzie blisko natury. Która jak wiemy wycisza i pozwala oddychać ze spokojem. Co z pewnością przyda się po wyczerpującym dniu pracy. 

Określ styl imprezy

Styl przyjęcia uzależniony jest zazwyczaj od specyfiki firmy oraz członków zarządu. Jeżeli panuje u Was oficjalna atmosfera warto przy niej pozostać i zadbać o eleganckie przyjęcie. Jeśli jednak preferujecie wraz z zarządem “luzaki” styl bycia, nic nie stoi na przeszkodzie aby przygotować przyjęcie wykraczające poza schemat. 

To jednak nie jedyny element, który będzie warunkował styl tego spotkania. Pamiętaj dlaczego się macie zobaczyć. Czy ma to być podziękowanie za osiągnięte wyniki firmy, wigilia firmowa, świąteczna kolacja czy też forma firmowej integracji.

Znając odpowiedź na te zagadnienia z łatwością opowiesz o swoich potrzebach event managerowi, który pomoże Ci od a do zet spełnić oczekiwania gości. 

Oszacuj budżet

Wiemy już czego oczekujemy, czas zweryfikować możliwości finansowe. Uzależniony jest on przede wszystkim od liczby gości, dlatego warto poprosić o potwierdzenie obecności przez współpracowników. 

Będzie to także odpowiedni moment by pomyśleć o dodatkowych atrakcjach takich jak na przykład kurs gotowania lub show tworzenia mini bez, które zapewnia kucharz Akademii Kulinarnej GoCook.

Polecamy stworzyć kosztorys, dzięki któremu z łatwością oszacujesz całkowity koszt przyjęcia oraz będziesz w stanie zdecydować z czego ewentualnie możesz zrezygnować. Rezerwując tym samym margines finansowy na nieprzewidziane wydatki. 

Miejsce i czas

De facto trochę wracamy do “punktu wyjścia”. O miejscu już trochę wspominaliśmy. Dlatego ponownie w tej kwestii odnieście się do swoich celów i potrzeb przyjęcia. Następnie przyda się dokładny research. Z uwagi na ilość miejsc, które z chęcią podejmą współpracę – ten sposób pomoże Wam wybrać minimalną liczbę potencjalnych obiektów. 

Jeśli chodzi o czas w jakim powinien odbyć się event – zdarza się tak, że jest on odgórnie wiadomy. Jednak jeśli tak nie jest weźcie pod uwagę takie czynniki jak “gorący okres” w firmie, by uniknąć ważnych spotkań dnia następnego. 

Ze względów ekonomicznych najczęściej wybieramy czwartek. Wówczas kluby, sale bankietowe mają korzystniejsze oferty cenowe. Piątek – wiadomo – jakoś zleci. Zawsze to tylko jeden a nie pięć dni do weekendu. 

Mamy nadzieję, że już wiecie co robić i właśnie ślecie zapytanie o dostępność sali do wynajęcia w Akademii GoCook.pl by wspólnie grillować z pomocą najlepszych szefów kuchni a następnie świętować tegoroczne osiągnięcia firmy. 

Artykuł sponsorowany: Akademia Kulinarna GoCook.pl – https://gocook.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.