MEDORA dla Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci w Rzeszowie

Nic nie cieszy bardziej niż pomoc innym”, powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak przekazując odzież ochronną potrzebującym z Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci w Rzeszowie.

12 maja Fundacja „Słowem w świat” przybyła do Podkarpackiego Hospicjum dla Dzieci z darami od wielu darczyńców, wśród nich nie mogło zabraknąć polskiego producenta odzieży medycznej firmy MEDORA. To dzięki zaangażowaniu Pani Prezes, Ewy Małgorzaty Wiertelak, 81 dzieci podopiecznych tej placówki oraz 53 osób z personelu otrzymało maseczki, fartuchy i inne niezbędne produkty ochronne pozwalające chronić życie i zdrowie w walce z covid – 19.

Żyjemy w bardzo trudnych czasach. To właśnie teraz każdy z nas powinien angażować się w pomoc innym. Mam świadomość, że jest to truizm, ale jego brak może doprowadzić do wielu niepotrzebnych zachorowań. Kiedy Fundacja „Słowem w Świat” na czele z Panem Piotrem Bajorem zgłosiła się do nas z prośbą o pomoc, wiedziałam że musimy stanąć na wysokości zadania aby wyprodukować maseczki, fartuchy. Mimo, że obecnie nasze moce przerobowe są na najwyższych obrotach, ponieważ tej odzieży ochronne potrzebują dziś wszyscy, a najbardziej placówki medyczne, nie wyobrażałam sobie że moja firma mogła by odmówić takiej pomocy. Cieszę się, że dzięki Panu Piotrowi, który jest założycielem Fundacji „Słowo w Świat”, możemy nieść pomoc najbardziej potrzebującym. Mam również nadzieję, że nasza wsparcie chociaż w tym  zakresie przyczyni się do zmniejszenia rozprzestrzeniania się tego wirusa.” – powiedziała Ewa Malgorzata Wiertelak, Prezes Zarządu Medora Sp. z o.o.

O marce MEDORA

Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.