Peter Coughter Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg.
Przeczytasz w 2 minuty

Peter Coughter Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg.

Peter Coughter

Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji.

Jak wygrać przetarg.

 Czasami świetny pomysł sprzedaje się sam. W pozostałych 99% przypadków trzeba znaleźć sposób przekonania innych, że jest on rzeczywiście świetny. Większość menadżerów spędza dni i noce, pracując nad swoimi projektami, a żal im kilku godzin na przygotowanie się do ich prezentacji.

Peter Coughter, doświadczony specjalista ds. przetargów reklamowych, przez ponad 15 lat szkolił pracowników BBDO, Crispin Porter + Bogusky, DDB, Y&R i wielu innych firm, pomagając copywriterom, projektantom i opiekunom klientów zrozumieć, jak się w tym biznesie wygrywa.

Książkę urozmaicają opowieści znanych przedstawicieli branży reklamowej, w których omawiają swoje najlepsze (i najgorsze) prezentacje – są wśród nich Bill Westbrook, Jeff Goodby, Mike Hughes, Lance Jansen, Anne Bogna i wielu innych.

Coughter ujmująco i humorystycznie prezentuje techniki, które wypracowywał przez lata, by dziś pomagać pracownikom reklamy i marketingu w tworzeniu skutecznych i przekonujących prezentacji. Czytelnik nauczy się, jak stworzyć swój naturalny, indywidualny styl, jak organizować przekonujące prezentacje, jak wykorzystywać siłę i elegancję prostoty, jak nawiązywać szczególną więź z publicznością i przede wszystkim – jak wygrywać i odnosić sukcesy.

Każdy w branży reklamowej ma opowieść o swojej najlepszej prezentacji albo o swojej… największej wpadce. W tej książce znaleźć można opowieści z pierwszej ręki. O swoich sukcesach i porażkach piszą: Jeff Goodby, Mike Hughes, Chris Jacobs, Lance Jensen, Gareth Kay, Alex Bogusky, Hal Curtis, Bruce Bildsten, Anne Bologna, Peter Krivkovich, Warren Moran, Pam Scott, Cindy Gallop, Don Just, Jeffrey Steinhour, Bill Westbrook, James P. Othmer, Mark Fenske, John Butler, Sally Hogshead i Andy Grayson.

Wybrane opinie o książce:

To, co was w tej książce zachwyci, to ogromna świeżość, którą wnosi ona w zagadnienie prezentacji. Od pierwszego rozdziału Coughter zmienia jej definicję, proponuje całkiem nowe podejście, dzieli się bezcennymi opowieściami z pierwszej linii frontu, po których nie będziecie się mogli doczekać, żeby znowu stanąć do walki o zlecenie.

Dan Wieden, Prezes, Wien+Kennedy

Spędziłeś godziny, dni, tygodnie nad swoim kolejnym wspaniałym pomysłem? Cóż, cała ta praca może być warta funta kłaków, jeżeli nie uda ci się jej sprzedać. I tu może ci pomóc Coughter. To po prostu jego znakomite warsztaty w formie książki.

Luke Sullivan, dziekan, wydział reklamy, Savannah College of Art&Design

 To książka pełna opowieści wspaniałych prezenterów. Wielu z nich znam osobiście. Trzej znajdują się na mojej prywatnej liście dziesięciu najlepszych, jakich kiedykolwiek oglądałem. Peter Coughter jest z nich wszystkich najwybitniejszy. Każdy pracownik kreatywny i każdy pracownik obsługi klienta, w każdym zakątku świata, powinien tę książkę przeczytać. Przyda się wam przy sprzedaży waszych pomysłów.

Pam El, wiceprezes, marketing, State Farm

Peter Coughter to nie tylko mistrz prezentacji, ale i wybitny nauczyciel. Przeczytajcie to, co napisał. A potem przeczytajcie to raz jeszcze. Ta książka to skarb.

John Adams, dyrektor generalny, The Martin Agency

Peter Coughter jest wykładowcą w prestiżowym VCU Brandcenter na Virginia Commonwealth University oraz prezesem Coughter & Company, firmy konsultingowej pracującej dla czołowych agencji reklamowych z całego świata. Do jego klientów należą: Crispin Porter + Bogusky, Cramer-Krasselt, GSD&M, Goodby Silverstein & Partners, BBDO, Brenner, DraftFCB, Euro RSCG, Hill Holliday, JWT, Publicis i wiele innych. Peter był założycielem i prezesem Siddall, Matus & Coughter, jednej z najbardziej szanowanych i cenionych agencji reklamowych w USA. Mieszka w Richmond w stanie Wirginia.

Video z wystąpieniem Petera Coughtera – Art. Of Pitch – http://vimeo.com/43650489

 Peter Coughter

Sztuka perswazji i skuteczne techniki prezentacji. Jak wygrać przetarg

Liczba stron 244, format: 135x215mm, oprawa miękka ze skrzydełkami, cena: 39 zł

Premiera: 24.01.2014r

 www.studioemka.com.pl

www.facebook.com/studioemka

Kontakt: Olga Błachnio, tel. 22/ 628 08 38 e-mail: olga@studioemka.com.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.