
*Profesjonalna sprzedaż od A do Z
Profesjonalna sprzedaż od A do Z
Niebezpieczne zagrywki konkurencji, sprzedażowe triki, biznesowe pułapki, zmienne oczekiwania konsumentów… Codzienność menedżerów sprzedaży do łatwych nie należy. Kluczem do sukcesu w niepewnym otoczeniu jest profesjonalizacja sprzedaży.
Już wkrótce rusza rekrutacja do udziału w projekcie szkoleniowo-doradczym „Profesjonalizm dźwignią handlu” realizowanym przez Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania w Warszawie. Analiza sytuacji rynkowej, techniki sprzedaży, negocjacje biznesowe, trening umiejętności przywódczych, przygotowanie strategii sprzedaży – to tylko niektóre punkty programu. W projekcie szczególnie mile widziane kobiety.
Program jest w całości dostosowany do potrzeb kobiet biorących w nim udział – zapewnia Aleksandra Głowacka, inicjatorka projektu. – To nie tylko najnowocześniejsze, aktywizujące metody kształcenia, takie jak studia przypadków, gry symulacyjne, blended learning czy e-mentoring, ale też elementy wprost odpowiadające potrzebom uczestniczek. Należą do nich warsztaty „Kobieta sukcesu” i „Kreuję swój sukces”, wsparcie psychologiczno-doradcze czy lekcje e-learningowe z psychologii sprzedaży – wyjaśnia Aleksandra Głowacka.
Mocnym punktem programu są warsztaty z zarządzania projektami sprzedażowymi według metodyki PRINCE2. Dzięki temu uczestnicy będą mogli przystąpić do egzaminu i uzyskać liczący się na rynku certyfikat Prince2 Foundation.
W projekcie weźmie nieodpłatnie udział 60 osób zatrudnionych w mazowieckim sektorze handlu detalicznego i hurtowego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowe informacje na temat projektu i warunków udziału na stronie internetowej www.profesjonalnyhandel.vizja.pl
Nabór zgłoszeń do udziału w projekcie prowadzony będzie w okresie 7 czerwca – 15 lipca 2011 r.
Biuro Projektu
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
ul. Pawia 55, pokój 219
01-030 Warszawa
Tel.: 22 536 54 66
Email: profesjonalnyhandel@vizja.pl