Promocja polskiej mody
Już od września 2014 roku krajowi producenci i projektanci będą mogli promować swoje produkty pod wspólnym znakiem „Polska Moda”. Kampania ma wzmocnić wizerunek rodzimych marek wśród polskich i zagranicznych klientów.
Podstawowe założenia programu „Polska Moda” powstały w porozumieniu z producentami, którym zależy na wzmocnieniu pozytywnej opinii na temat jakości i wzornictwa krajowych produktów. Docelowo działania kampanii mają pokazać potencjał polskich marek na rynkach europejskich. Inauguracja projektu rozpocznie się pierwszego dnia Targów Mody Poznań, tj. 2 września 2014 r. W uroczystości weźmie udział 900 osób – w tym handlowcy z różnych części świata, projektanci i producenci. Podczas imprezy odbędzie się Pokaz Polskiej Mody, gdzie zostaną zaprezentowane nowe kolekcje takich marek jak: Solar, Ab Nahlik, Boca, Ezuri, Lanieri Fashion, Marselini, Sempre, Metafora, Nord i Semper. Uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć również najnowszą kolekcję biżuterii Anny Orskiej.
Zaplanowane działania promocyjne programu „Polska Moda„ będą prowadzone dwutorowo, z rozróżnieniem na komunikację skierowaną do właścicieli butików i showroomów oraz do konsumentów ostatecznych. Efekty kampanii będą widoczne zarówno na targach, jak i na półkach w sklepach odzieżowych i obuwniczych. Od momentu przystąpienia do programu każdy uczestnik będzie sygnował swoje produkty przywieszkami ze znakiem „Polska Moda”, aby wyróżnić pochodzenie towaru. Do klientów będzie również skierowany film promocyjny pokazujący nowoczesne oblicze polskiej branży mody oraz korzyści wynikające z noszenia produktów „made in Poland”. Przystąpić do programu można w każdej chwili. W projekcie mogą wziąć udział projektanci i producenci, których 100 procent produkcji ma miejsce w Polsce.