Rok temu zadebiutowała marka Prouvé
Przeczytasz w 2 minuty

Rok temu zadebiutowała marka Prouvé

Kosmetyczna marka z Wrocławia obchodzi swoje pierwsze urodziny. Huczna impreza z udziałem najważniejszych Ambasadorów Marki odbyła się w podwrocławskim Zamku Topacz. Było luksusowo i międzynarodowo, bo przez ten rok marka podbiła serca klientów nie tylko w całej Europie, ale też w Rosji i w Mongolii.

Prouvé to marka stworzona przez Katarzynę Trawińską, wrocławską bizneswoman, pasjonatkę pięknych zapachów. W swojej ofercie ma m.in. perfumy i kosmetyki do domu, w których użyte zostały olejki zapachowe z Grasse – światowej mekki perfumiarzy. Serca klientów firma podbiła nie tylko fantastyczną ofertą zapachów, ale również skutecznymi formułami.

Dziś, kiedy wspominam początki firmy, kiedy była dopiero w fazie koncepcyjnej, uśmiecham się do siebie – wspomina Katarzyna Trawińska, twórczyni i właścicielka marki Prouvé. – Byłam wówczas przekonana, że będziemy działać wyRok temu zadebiutowała marka Prouvéłącznie na rynku polskim. Może za kilka lat wyjdziemy na rynki europejskie. Tymczasem, gdy tylko zobaczyłam pierwsze gotowe produkty, już było jasne – z tą ofertą na pewno szybko podbijemy Europę. I tak się stało. Co więcej, nie sprzedajemy tylko z Polski, rozwijamy się też przez system franczyz: naszą pierwszą umowę podpisaliśmy na rynek mongolski, drugą – na rynek rosyjski.

Marka Prouvé jest przykładem tego, jak można łączyć elementy różnych kultur. Francja słynie z pięknych zapachów, więc stamtąd pochodzą olejki zapachowe, wykorzystywane w produktach. Włoski design to charakterystyczny minimalistyczny flakon, do którego wlewane są perfumy Prouvé. Do tego polska pracowitość i międzynarodowy system sprzedaży oparty o zasady marketingu wielopoziomowego – to jak się okazało przepis na spektakularny sukces w branży kosmetycznej.

Właścicielka marki Katarzyna Trawińska za swoje międzynarodowe działania została już uhonorowana prestiżowym tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet, a jej marka została doceniona w konkursie Polish Businesswoman Awards.

Ten rok był dla nas okresem intensywnego wzrostu, nie tylko w zakresie ekspansji terytorialnej, ale też poszerzania naszego portfolio produktowego – mówi Katarzyna Trawińska – Na rynek weszliśmy z 50 zapachami, ale tuż przed samą rocznicą poszerzyliśmy ofertę o perfumy molekularne.  To ważna nisza na rynku perfumeryjnym, o której będzie dopiero głośno. I my tę niszą już dziś zapełniamy z dużymi sukcesami.

Na rocznicowej gali w zamku w Topaczu stanęli Ambasadorzy Marki, którzy w minionym roku uzyskali ze swoimi grupami najlepsze wyniki. Z rąk właścicielki Prouvé odebrali symboliczne statuetki i dyplomy w uznaniu za budowanie biznesu zgodnie z firmowymi wartościami. Branża marketingu wielopoziomowego nie lubi stać w miejscu, więc jak tylko ostatni nagrodzony zszedł ze sceny, w kuluarach zaczęto pytać o dalszy rozwój.

Na pewno będziemy poszerzać naszą ofertę o kosmetykę białą – oczywiście przepięknie pachnącą, bo zapach to znak firmowy Prouvé– ujawniła plany na kolejny rok Katarzyna Trawińska. – Już za miesiąc otworzymy oddział franczyzowy na Cyprze i w Grecji. Ale o innych planach już nie powiem. Dużo projektów dopinamy i nie możemy w tym momencie mówić o szczegółach. Na pewno będzie jeszcze o nas głośno!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.