„Takie chwile jak te” czyli Pacjentki-Bohaterki jako gwiazdy wybiegu w odzieży medycznej marki MEDORA.

8 października 2019 r. podczas I Gali Opolskiego Centrum Onkologii, 15 kobiet zaprezentowało się na wybiegu w specjalnie przygotowanych stylizacjach od marki MEDORA. A wszystko to z udziałem pacjentek Opolskiego Centrum Onkologii

Dzięki charytatywnej pracy wielu osób, udało się spełnić marzenia 15 kobiet chorujących na raka.  Podczas I Gali Opolskiego Centrum Onkologii mówiono dużo o bezcennej roli profilaktyki, bolesnych wspomnieniach leczenia, o trudach chorowania i sile walki
o zdrowienie. Panie – Bohaterki wieczoru – w wieku od 32 do 75 lat, pokazały, że pomimo choroby można być piękną, silną i uśmiechniętą.

Pacjentki do gali przygotowywały się od około dwóch miesięcy. Ćwiczyły choreografie, spotykały się na próbach, mierzyły stylizacje. Podczas I Gali Opolskiego Centrum Onkologii pacjentki chore na raka wystąpiły m.in. w odzieży medycznej marki MEDORA, w stylizacjach codziennych, w strojach kąpielowych oraz w kreacjach wieczorowych.

Malwina Ratajczak, rzeczniczka OCO oraz organizatorka gali, prywatnie również sympatyk firmy MEDORA mówiła, że celem wydarzenia jest przełamanie lęku przed badaniami profilaktycznymi oraz spełnianie marzeń pacjentek.

Bohaterki-Pacjentki Opolskiego Centrum Onkologii to niewątpliwie gwiazdy wieczoru. Były oklaskiwane przez swoje rodziny, bliskich, pracowników OCO oraz zaproszonych gości. Jesteśmy tu dla siebie, naszych rodzin i bliskich oraz dla każdego z Was – aby być inspiracją i dowodem na to, że raka można pokonać i że z rakiem można żyć. I to żyć dobrze – dziękowała w imieniu wszystkich Pacjentek, najmłodsza z Bohaterek, 32-letnia Zuzanna Górka.

Na zakończenie tego wzruszającego wydarzenia, zaśpiewał Kamil Bednarek, który porwał swoim występem publiczność oraz Bohaterki na scenę, śpiewając, że „takie chwile jak te, nie zdarzają się zbyt często…”.

O marce MEDORA

Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. W grudniu 2018 roku razem ze znaną projektancką Ewą Minge stworzyła kolejce Premium, „Medora by Eva Minge”, w pazdzierniku 2019 roku Prezes Medora Ewa Małgorzata Wiertelak zdobyła statuetką VIP Biznesu.

 

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz na profilu FB:  www.facebook.com/medoraofficial/

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.