Przeczytasz w 3 minuty

Voda Naturalna w nowej szacie graficznej

Voda Naturalna w nowej szacie graficznej

Voda Naturalna – producent wody źródlanej premium i wód funkcjonalnych Voda Collagen – po 2,5 roku obecności na polskim rynku zmieniła system identyfikacji wizualnej. Nowa strategia wizerunkowa powstała we współpracy z ABC 4 Brands.

Odświeżony wizerunek Vody obejmuje przede wszystkim nowe claimy i motywy przewodnie marki, a także materiały marketingowe i jednolity serwis www. – „Zmiany w systemie komunikacji są etapem i wyrazem rozwoju Vody Naturalnej. Początkowo całą kreację realizowaliśmy samodzielnie, co było naturalne dla młodej marki. Teraz po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na wsparcie firmy zewnętrznej, a także bardziej odważny sposób prezentacji świata marki. Kompleksowe zmiany pozwoliły nam w pełni przygotować się na debiut nowych produktów z linii Voda Collagen oraz rozwój eksportu” – mówi Michał Niemczycki, prezes zarządu i właściciel firmy Voda Naturalna.

Odświeżone logo wód funkcjonalnych

Pierwotne logo Vody Naturalnej – bazujące na napisie zaprojektowanym przez Katarzynę Frank-Niemczycką – pozostaje bez zmian. Z kolei w przypadku wód funkcjonalnych, których portfolio rozszerzy się niebawem, nazwa Voda Collagen stanowić będzie markę parasolową dla całej linii produktów. Do niej dołączają nazwy rodzajowe, tj. „Beauty”, „Sport” i „Energy”, co znajduje odzwierciedlanie w logo.

Zupełnie nowe visuale i claimy

Stworzone zostały zupełnie nowe nośniki wizerunku marki, w tym key visuals, broszury, prezentacje czy layouty reklam. – „Nowe motywy przewodnie marki Voda wyrażają aspirację do wypełniania i odzwierciedlania wyjątkowego stylu życia naszych klientów. Z tego powodu na nowych visualach bohaterowie przedstawiani są w różnych, czasem abstrakcyjnych sytuacjach, które nawiązują do pasji i pragnień naszej grupy docelowej” – dodaje Michał Niemczycki. Wykreowano również nowe claimy nawiązujące do świata marki: Voda Naturalna – „Create your lifestyle”, Voda Collagen Beauty – „Unleash your inner beauty”, Sport – „Find your stregth” i Energy – „Free your passion”.

Wspólny serwis www

W miejsce dwóch odrębnych stron internetowych dla Vody Naturalnej i Vody Collagen powstał jeden zintegrowany serwis parasolowy www.vodanaturalna.pl o zupełnie nowym wyglądzie i architekturze. Prezentuje on wszystkie marki należące do firmy. Został on wzbogacony o zakładkę „Biuro prasowe” oraz stronę z fotorelacjami z wydarzeń i imprez z udziałem Vody, stanowiących – wraz z flagowym projektem „UBIERAMY VODĘ” – istotny element komunikacji marketingowej firmy.

Making of z sesji na potrzeby nowej identyfikacji wizualnej można zobaczyć Vimeo.com: http://vimeo.com/95757388; http://vimeo.com/95765834; http://vimeo.com/95766379; http://vimeo.com/95851013.

Superior Taste Award

W czerwcu 2014 roku Voda Collagen Beauty została uhonorowana znakiem jakości smaku w międzynarodowym konkursie iTQi Superior Taste Award. Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości – iTQi w Brukseli wyróżnił produkt gwiazdką za „Smak godny uwagi”. Superior Taste Award jest jedynym odznaczeniem przyznawanym produktom żywnościowym i napojom za jakość smaku, przez liderów w tej dziedzinie: szefów kuchni Michelin oraz sommelierów. Ocena produktów odbywa się metodą „ślepego testu”, czyli bez prezentacji ich opakowania, marki czy kraju pochodzenia.

Historia Vody

Należąca do Michała Niemczyckiego firma Voda Naturalna istnieje na rynku od 2,5 roku. Pierwszy produkt firmy – polska woda źródlana premium pod marką Voda Naturalna – został wprowadzony na rynek w grudniu 2011 roku. Od początku istnienia Vody Naturalnej, towarzyszy ona ważniejszym wydarzeniom biznesowym, show-biznesowym i artystycznym, takim jak pokazy mody, premiery filmowe i teatralne. W marcu 2013 roku zadebiutowała Voda Collagen Beauty, zapewniając firmie wejście w dynamicznie rozwijający się segment wód funkcjonalnych. Wiosną 2014 roku rozlewnia Vody w Leluchowie k. Muszyny otrzymała certyfikat HACCP. W sezonie wakacyjnym 2014 roku na rynku pojawią się dwa kolejne produkty z linii funkcjonalnej: Voda Collagen Sport oraz Voda Collagen Energy.

Dbałość o najwyższą jakość wody oraz wysublimowane opakowanie sprawiły, że Voda została doceniona i nagrodzona w licznych prestiżowych konkursach w kraju i za granicą. Jako pierwsza polska marka, Voda Naturalna została zauważona przez międzynarodowy portal FineWaters.com. Z kolei Voda Collagen Beauty  otrzymała certyfikat „Dobry Produkt – Wybór Ekspertów” w kategorii „innowacyjność”, godło IX edycji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie” i gwiazdkę za „Smak godny uwagi” w międzynarodowym konkursie Superior Taste Award, a także znalazła się w finale Beverage Innovation Awards w kategorii „najlepsza woda funkcjonalna”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.