Warszawski butik LONGCHAMP zmienia aranżację
Przeczytasz w 2 minuty

Warszawski butik LONGCHAMP zmienia aranżację

Nowa wizualizacja butiku Longchamp w warszawskiej Galerii Mokotów to przede wszystkim przestrzeń, ciepłe, jasne kolory i piękne oświetlenie, które z miejsca zaprasza do wejścia  i obejrzenia ekskluzywnych, francuskich torebek. Nowa aranżacja ma na celu zwiększyć komfort wymagających klientek, które w sposób szczególny lubią otaczać się pięknem i luksusem.

Marka Longchamp silnie utożsamia się z tak zwanym optymistycznym luksusem, na który składa się ponad 60 lat kunsztu w wytwarzaniu skórzanych wyrobów, ale także szeroko pojęty optymizm, mający odbicie choćby w bogactwie  kolorów oferowanych torebek.  

Optymistyczny luksus musiał też znaleźć odbicie w wystroju butiku, w którym aktywna i dynamiczna kobieta Longchamp ma czuć się swobodnie, bez poczucia natłoku. Służyć temu ma choćby przejrzysty sposób wystawiennictwa torebek na półkach, podział ekspozycji na właściwe kolekcje, z ciekawym połączeniem kolorów oraz intrygująca gra świateł, podkreślająca piękno każdego modelu z osobna. Cała aranżacja butiku wykonana została według autorskiego projektu architektów Longchamp.

Butik marki Longchamp to miejsce, w którym kobieta ma z łatwością odnaleźć swoją najlepszą towarzyszkę codzienności, jaką jest torebka. To również miejsce, gdzie szanuje się jej czas i przestrzeń, która nastraja optymizmem wpisanym w luksus tego brandu.

Poza warszawską Galerią Mokotów, torebki Longchamp nabyć można w krakowskiej Bonarce i gdyńskim Klifie.

Więcej informacji na www.legic.pl

P1050492 P1050505 P1050500

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.