Nowa wizualizacja butiku Longchamp w warszawskiej Galerii Mokotów to przede wszystkim przestrzeń, ciepłe, jasne kolory i piękne oświetlenie, które z miejsca zaprasza do wejścia i obejrzenia ekskluzywnych, francuskich torebek. Nowa aranżacja ma na celu zwiększyć komfort wymagających klientek, które w sposób szczególny lubią otaczać się pięknem i luksusem.
Marka Longchamp silnie utożsamia się z tak zwanym optymistycznym luksusem, na który składa się ponad 60 lat kunsztu w wytwarzaniu skórzanych wyrobów, ale także szeroko pojęty optymizm, mający odbicie choćby w bogactwie kolorów oferowanych torebek.
Optymistyczny luksus musiał też znaleźć odbicie w wystroju butiku, w którym aktywna i dynamiczna kobieta Longchamp ma czuć się swobodnie, bez poczucia natłoku. Służyć temu ma choćby przejrzysty sposób wystawiennictwa torebek na półkach, podział ekspozycji na właściwe kolekcje, z ciekawym połączeniem kolorów oraz intrygująca gra świateł, podkreślająca piękno każdego modelu z osobna. Cała aranżacja butiku wykonana została według autorskiego projektu architektów Longchamp.
Butik marki Longchamp to miejsce, w którym kobieta ma z łatwością odnaleźć swoją najlepszą towarzyszkę codzienności, jaką jest torebka. To również miejsce, gdzie szanuje się jej czas i przestrzeń, która nastraja optymizmem wpisanym w luksus tego brandu.
Poza warszawską Galerią Mokotów, torebki Longchamp nabyć można w krakowskiej Bonarce i gdyńskim Klifie.
Więcej informacji na www.legic.pl