Zlecenie transportu towaru - jak zaplanować i zlecić krok po kroku

Zlecenie transportu towaru – jak zaplanować i zlecić krok po kroku

Planowanie i realizacja transportu towaru to proces, który wymaga starannego podejścia oraz znajomości wielu aspektów logistycznych. Jak zatem skutecznie zorganizować transport, aby był niezawodny, efektywny i zgodny z najnowszymi trendami w branży? Czy to skomplikowane zagadnienie, czy może każdy jest w stanie sobie z nim poradzić? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule. Planowanie transportu towarów Pierwszym krokiem w zleceniu transportu towaru jest odpowiednie planowanie. Warto zacząć od stworzenia szczegółowego harmonogramu, […]

Czytaj więcej
Na świecie już prawie ⅓ przychodów twórców internetowych pochodzi z organizacji m.in. wydarzeń online. W Polsce rekordzista osiągnął przychód 96,6 tys. zł z jednego webinaru. ClickMeeting podsumowuje 2024 r.

Na świecie już prawie ⅓ przychodów twórców internetowych pochodzi z organizacji m.in. wydarzeń online. W Polsce rekordzista osiągnął przychód 96,6 tys. zł z jednego webinaru. ClickMeeting podsumowuje 2024 r.

Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem przychodów. Według najnowszych danych ClickMeeting, najwyższy przychód osiągnął cykl webinarów w 2024 r., na który sprzedano bilety za ponad […]

Czytaj więcej
SZTUKA NIEUŻYTKOWA W UŻYTKOWEJ FORMIE

SZTUKA NIEUŻYTKOWA W UŻYTKOWEJ FORMIE

PATRYCJA PFEFFER JEST WŁAŚCICIELKĄ PRACOWNI MANUFAKTURA-PATI, W KTÓREJ WYKONUJE SKÓRZANE TOREBKI WEDŁUG WŁASNYCH PROJEKTÓW, TAKŻE NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE. BWL: Podobno Manufaktura-Pati powstała dlatego, że nie mogła Pani znaleźć dla siebie odpowiedniej torebki i sama ją sobie Pani w końcu uszyła.PP: To był czas przemiany w moim życiu, szukałam pomysłu na siebie. Ale był to też moment, w którym rzeczywiście chciałam zmienić torebkę. Od niej wszystko się zaczęło. Nie było mnie stać […]

Czytaj więcej
Ubierz swoją MARKĘ

Ubierz swoją MARKĘ

„TO JAK MY KOBIETY LUBIMY SIĘ ŁADNIE I EFEKTYWNIE UBRAĆ, TAK POWINNIŚMYPOSTRZEGAĆ MARKĘ. DOBRZE UBRANA MARKA ZWRÓCI NA SIEBIE UWAGĘ,PRZYCIĄGNIE ODBIORCÓW I ZOSTANIE ZAPAMIĘTANA. DODATKOWO JAKOŚCIOWEUBRANIA POZWOLĄ NAM NA PROFESJONALNY WYGLĄD, DZIĘKI CZEMU NASIODBIORCY BĘDĄ POSTRZEGAĆ NAS POWAŻNIE, ZATEM KOBIETY BIZNESU,UBIERZCIE SWOJĄ MARKĘ W PORZĄDNE CIUCHY” – MÓWI JOANNA JUSUPOVIĆ,ODPOWIEDZIALNA ZA IDENTYFIKACJĘ WIELU CZOŁOWYCH MAREK W POLSCE. BWL: Identyfikacja wizualna marki to niezwykle ważny temat. […]

Czytaj więcej

Moda

Moda

Kultura

Kultura

Design

Design

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.