październik-listopad 2015
Warszawa-Poznań*
(*kolejne miasta komunikowane w przyszłym tygodniu,
minimum 20 butików w całej Polsce)
Październik – miesiąc walki z rakiem piersi – to czas, w którym warto wzmocnić świadomość i wiedzę o własnym ciele. Z inicjatywy trzech firm, które dbają o zdrowie i piękno polskich biustów: Shock Absorber, Bionorica i Biofarm w całej Polsce zorganizowany zostanie cykl otwartych warsztatów z zakresu samobadania piersi. Biust jako symbol kobiecości, inspiracja dla świata mody, ale równocześnie ważny narząd stanie się głównym bohaterem spotkań z ekspertami z różnych dziedzin.
Piękno, kobiecość, siła, duma i zdrowie – to pojęcia, które kojarzą się ze sferą kobiecego biustu. Kampania świadomościowa pod hasłem „Patrz, dotykaj, dbaj” poprzez holistyczne ujęcie tych wątków pokazuje, jak splatają się one w codzienności każdej kobiety. Coś, co jest delikatne i kruche, może być źródłem dumy, siły oraz piękna. Jednocześnie kampania wyraźnie podkreśla, że kobiecy biust to temat, o którym warto mówić pełnym głosem – niekoniecznie związany tylko z intymnością czy seksualnością, ale też obecny w kulturze, ważny i zarazem należący do codzienności.
Kontekstem dla kampanii jest profilaktyka onkologiczna. Kampania proponuje nowe podejście do tematu samobadania i zapobiegania chorobom piersi. Proponowana akcja jest adresowana do wszystkich kobiet i ma charakter otwarty. Trzonem kampanii jest cykl warsztatów i spotkań z ekspertami medycyny oraz mody, które mają za zadanie w praktycznym wymiarze poszerzyć ich wiedzę i zmotywować indywidualnie do działania. W roli głównej dwóch profesorów: Zbigniew Lew-Starowicz, psychiatra, psychoterapeuta i seksuolog oraz Zbigniew Nowecki z Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. Program wzbogaci udział brafitterek oraz specjalistów z dziedziny mody. Nie zabraknie wątków z zakresu kultury i sztuki. Zapisy odbywać się będą w butikach AB OVO, a informacje o punktach biorących udział w programie dostępne będą na FB akcji.
Współpraca specjalistów z Shock Absorber, Bionorica, Biofarm zaowocowała stworzeniem projektu „Patrz, dotykaj, dbaj”. By wdrożyć program społecznej odpowiedzialności i podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem do akcji zaproszono znane nazwiska z różnych dziedzin. W ten sposób Polki dowiedzą się, jak ważny jest codzienny i świadomy kontakt ze swoim ciałem i jak przekłada się on na ochronę zdrowia i podkreślenia urody.
Więcej informacji udziela:
Anna Maria Żurek
PR Manager
azurek@boldprojekt.pl
tel. 667 333 232
https://www.facebook.com/patrzdotykajdbaj