Trwają przygotowania do obchodów najpiękniejszych urodzin tego roku. Urodzin marki Bio-Oil. Marki, która rozkochała w sobie rzesze Polek, marki która inspiruje i której historię piszą najwierniejsze konsumentki – kobiety w ciąży, mamy oraz kobiety, które na co dzień zmagają się z problemem rozstępów, blizn czy nierównomiernym kolorytem skóry.
Tak się zaczęła piękna historia w Polsce
Historia Bio-Oil w Polsce sięga 2012 roku, kiedy to w październiku na rynku pojawił się olejek Bio-Oil o pojemności 60 ml. Przez kolejne lata marka wsłuchiwała się w niezwykłe historie konsumentek, które dowodziły skuteczności preparatu, chętnie dzieląc się swoimi doświadczeniami z innymi. Dzięki temu Bio-Oil został numerem 1 w sprzedaży produktów na rozstępy i blizny w Polsce[1]. Co więcej, Bio-Oil jest liderem sprzedaży łącznie aż w 23 krajach na całym świecie. Szczegółowe informacje na bio-oil.com.
Odpowiadając na potrzeby konsumentek, w styczniu 2014 roku marka wprowadziła do sprzedaży olejek o pojemności 125 ml, rok później zaś – 200 ml.
Skuteczność produktu, potwierdzana, podkreślana i przekazywana przez kolejne rzesze konsumentek, sprawiła, iż Bio-Oil był wielokrotnie nagradzany tytułem najlepszego produktu w swojej kategorii oraz uzyskał rekomendację Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych.
„Od 5 lat każdego dnia historie konsumentek Bio-Oil przypominają nam, w ilu ważnych momentach ich życia uczestniczymy. Nie możemy doczekać się, co przyniosą kolejne lata i jak wiele nowych, pięknych historii powstanie w tym czasie.” – mówi Julia Detka, Bio-Oil Junior Brand Activation Manager.
Z miłości do Bio-Oil
Bio-Oil pokochały przede wszystkim kobiety w ciąży, które najczęściej stosują preparat w 2. trymestrze. W tym okresie skóra wymaga szczególnej pielęgnacji, ponieważ narażona jest na gwałtowne rozciąganie, co skutkuje pojawieniem się rozstępów. O preparacie przyszłe mamy najczęściej dowiadują się bezpośrednio od swoich lekarzy prowadzących lub położnych, którzy zalecają im stosowanie Bio-Oil.
W czym tkwi sekret Bio-Oil?
Tajemnicą Bio-Oil jest opracowany w trakcie wieloletnich badań przełomowy składnik – PurCellin Oil™ – który pozwolił uzyskać olejek o niezwykłych właściwościach. Stał się idealną bazą dla stosowanych w kosmetyce od wieków składników aktywnych, ale też pozwolił uzyskać produkt w postaci olejku o niespotykanej wcześniej w tego typu produktach – lekkiej i nietłustej konsystencji. Dzięki temu Bio-Oil idealnie się wchłania, dobrze odżywia i nawilża skórę, ale przede wszystkim – co potwierdzają liczne badania kliniczne – skutecznie wpływa na jej wygląd, zmniejszając widoczność rozstępów, blizn oraz poprawiając koloryt.
Na skuteczność Bio-Oil mają wpływ również zawarte w nim naturalne, lecznicze olejki pochodzące z nagietka, lawendy, rozmarynu i rumianku. Ponadto produkt wzbogacony jest o drogocenną witaminę A i E, co pozwala zachować skórze młody i zdrowy wygląd.
[1] Cederroth sourced from Nielsen, Retail Audit, Total Poland (defined as sum of Hypermarkets, Supermarkets excl. Discounters, Drugstores, Groceries: Large, Medium, Small, Kiosk, Petrol Stations), Sales Value in PLN, cumulative period XI 2015-X2016, category: Antistretch Cosmetics.
Magia „piątki”
Cyfra 5 dla Bio-Oil ma szczególne znaczenie. To pięć najważniejszych wskazań skuteczności produktu – Bio-Oil pomaga poprawić wygląd rozstępów, blizn i wyrównać koloryt skóry. Jest również efektywny w przypadku problemu ze skórą starzejącą się i odwodnioną.
To także 5. urodziny marki w Polsce. 2017 r. i szereg aktywności, które marka szykuje dla swoich konsumentek, między innymi, urodzinowe wydarzenie na profilu marki na facebook.com: https://www.facebook.com/biooilpolska, konkursy, zabawy – pełne niespodzianek, emocji, radości i oczywiście – pięknych historii.