QUIOSQUE to kobiety. To one stanowią naszą inspirację. To dla nich projektowane są kolekcje. One – w większości – tworzą firmę. Marka odzieżowa już po raz czwarty realizuje akcję Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa, która powstała z myślą o kobietach i jest im dedykowana.
Celem jest zwrócenie uwagi na zdrowie kobiet, zachęcenie ich do zadbania o siebie i wykonania badań profilaktycznych.
Październik jest międzynarodowym miesiącem walki z rakiem piersi. W tym czasie zysk ze sprzedaży dodatków i akcesoriów w kolorze różowym, QUIOSQUE po raz czwarty przekaże na rzecz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa Centrum, zajmującego się profilaktyką raka piersi oraz wsparciem kobiet w trakcie i po leczeniu choroby.
Pamiętajmy, że już od dwudziestego roku życia każda kobieta powinna regularnie badać piersi, a minimum raz w roku wykonać profesjonalne badanie u ginekologa, chirurga lub onkologa. Aby przekonać Polki do wykonywania samobadania piersi, marka QUIOSQUE przygotowała specjalne ulotki z krótkim instruktażem, dostępne w październiku w salonach QUIOSQUE. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji przypomnimy kobietom, że profilaktyka jest bardzo ważna. Badania nie są bolesne, nie wymagają od nas dużego wysiłku. Mimo to kobiety nie mają na nie czasu, bo zwykle myślą o innych, a nie o sobie. Chcemy, aby nasze klientki były piękne, modne, ale przede wszystkim zdrowe.- mówi Monika Kujas, PR Manager QUIOSQUE.