W odpowiedzi na wciąż zmieniające się potrzeby konsumentów marka belVita wchodzi na rynek z długo wyczekiwaną nowością w dwóch wariantach smakowych. BelVita Soft Bakes to pierwsza na rynku miękka forma produktowa w segmencie ciastek pożywnych, która idealnie sprawdzi się zarówno jako samodzielna przekąska, jak i składnik pysznego zbilansowanego śniadania. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy silne wsparcie mediowe, PR-owe i sprzedażowe.
Aby śniadanie było pełnowartościowe musi zawierać cztery podstawowe elementy: produkt wielozbożowy, będący źródłem węglowodanów i błonnika, produkt mleczny, dostarczający białko i wapń, owoce bogate w minerały i witaminy, a także ciepły napój. Skomponowanie takiego posiłku wcale nie musi być skomplikowane i czasochłonne. Po raz kolejny przekonuje nas o tym lider stale rosnącego segmentu ciastek pożywnych – marka belVita, która właśnie wystartowała z kampanią promującą nowość produktową.
BelVita Soft Bakes – zacznij dzień na miękko!
Wyczekiwana przez wszystkich nowość, belVita Soft Bakes to unikatowy na polskim rynku produkt impulsowy łączący w sobie właściwości pożywnego ciastka i miękkiej przekąski. Doskonale odpowiada on na niesłabnące zainteresowanie zdrową żywnością i tzw. superfoods oraz coraz silniejszy trend jedzenia w biegu. Jego unikalna receptura zapewnia pyszny smak oraz energię na cały poranek – i to nawet najbardziej zabieganym osobom!
BelVita Soft Bakes to propozycja, która:
- wyróżnia się unikalną formą miękkiego ciastka,
- ma w składzie pełne ziarno i aż 5 rodzajów zbóż,
- dostępna jest w dwóch pysznych wariantach smakowych – z żurawiną i bez dodatków (ten pierwszy odpowiada na trend superfoods),
- doskonale wpisuje się w trend konsumencki związany ze zdrową żywnością (produkt jest źródłem witamin, składników mineralnych oraz błonnika i może być częścią zbilansowanego śniadania),
- za sprawą poręcznego opakowania idealnie sprawdzi się jako przekąska do zjedzenia w biegu,
- zapewni energię na cały poranek (ma wysoką zawartość skrobi wolno trawionej, która jest stopniowo uwalnianym węglowodanem)*.
*Spożycie produktów o wysokiej zawartości skrobi wolno trawionej (SDS) podnosi stężenie glukozy we krwi po posiłku w mniejszym stopniu niż spożycie produktów o niskiej zawartości SDS.
Silne wsparcie 360 stopni
BelVita Soft Bakes już od marca jest silnie wspierana w telewizji, internecie (m.in. na Facebooku) oraz w prasie. Dodatkowo w punktach sprzedaży na konsumentów będą czekać promocje oraz sampling produktów.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR powierzono agencji Big-Picture.