Po dwóch latach współpracy, marka L’Oréal Paris rozszerza kontrakt ambasadorski
z Grażyną Torbicką o nową, prestiżową kategorię – produkty do makijażu
Grażyna Torbicka dołączyła do elitarnego grona światowych ambasadorek L’Oréal Paris w 2016 roku – jako pierwsza w historii Polka, obok postaci takich jak Helen Mirren, Julianne Moore czy Naomi Watts, reprezentuje markę zarówno w kraju, jak i na świecie.
W trakcie 2-letniej współpracy, konsumenci mogli podziwiać niezwykle szanowaną i znaną dziennikarkę w kampaniach reklamowych takich produktów jak Excellence (koloryzacja włosów) oraz Ekspert Wieku (pielęgnacja twarzy). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie L’Oréal Paris od ponad 20 lat pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu. Od wiosny kontrakt ambasadorski wkracza na kolejny poziom i zostaje rozszerzony o dodatkową, bardzo prestiżową kategorię – Grażyna Torbicka stanie się twarzą flagowych produktów do makijażu. Jako pierwsza z udziałem gwiazdy, startuje kampania kultowej linii tuszów do rzęs od L’Oréal Paris – Volume Million Lashes.
L’Oréal Paris to nie tylko jeden z najpotężniejszych symboli rynku beauty i firma kosmetyczna z najdłuższymi tradycjami. To także marka znana ze szczególnego zaangażowania w promowanie wyjątkowych, silnych kobiet – jej Ambasadorki od lat inspirują kobiety na całym świecie, udowadniając, że prawdziwe piękno kryje się w spełnieniu, szczęściu i pasji. Ambasadorki L’Oréal Paris to kobiety wyjątkowe – stylowe, charyzmatyczne, utalentowane, o wyjątkowej klasie oraz niezwykłych dokonaniach zawodowych. Wśród nich znajdziemy takie ikony jak Julianne Moore, Jane Fonda, Helen Mirren czy Susan Sarandon. Do grona światowych ambasadorek L’Oreal Paris, 2 lata temu dołączyła ikona polskiej sceny filmowej i kulturalnej – Grażyna Torbicka.
Dziennikarka została twarzą wybranych produktów marki L’Oréal Paris z dwóch kategorii: koloryzacja włosów i pielęgnacja twarzy. W tym czasie wyemitowanych zostało kilkanaście kampanii reklamowych z udziałem Ambasadorki, a polska delegacja na czele z Grażyną Torbicką pojawiła się dwukrotnie na czerwonym dywanie w Cannes.
Podczas konferencji prasowej inaugurującej współpracę z marką, Grażyna Torbicka mówiła: To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L’Oréal Paris. Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem.
Z początkiem 2018 roku, podjęta została dwustronna decyzja o kontynuacji współpracy. Tym razem w jeszcze szerszym zakresie, obejmującym kluczową dla firmy kategorię kosmetyków kolorowych, sygnowanych marką L’Oréal Paris.
Jako L’Oréal Paris, jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza współpraca z Grażyną Torbicką układa się tak doskonale – to ogromna duma, obserwować polską Ambasadorkę, która błyszczy wśród międzynarodowych gwiazd, wnosząc do świata marki swój talent, mądrość i piękno. Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, Pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii – pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu. Przed nami, obok licznych kampanii, także kolejny wyjazd na Festiwal Filmowy w Cannes, gdzie Pani Grażyna po raz kolejny spotka się na czerwonym dywanie z gronem pozostałych ikonicznych kobiet – Ambasadorek marki – mówi Katarzyna Chaber, Communication Director CPD L’Oréal Polska.
Chciałabym dodawać kobietom siły i pokazywać, że wszystkie mogą czuć się spełnione i szczęśliwe, ponieważ są tego warte. Misja marki była mi bliska od zawsze. Pełniąc rolę Ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań – dodaje Grażyna Torbicka.
Produkty do makijażu od L’Oréal Paris to dziesiątki nowych trendów i premier, ale także takie klasyki jak choćby podkłady True Match, pomadki Color Riche czy linia tuszów Volume Million Lashes – to właśnie one i magia spojrzenia stały się tematem najnowszej kampanii make-up z udziałem Grażyny Torbickiej.
Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna – to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki by dzieliły się swoimi doświadczeniami – komentuje Grażyna Torbicka.
Kolejny projekt, w którym można będzie zobaczyć polską Ambasadorkę L’Oréal Paris to Festiwal Filmowy Cannes. Grażyna Torbicka, poza funkcjami reprezentacyjnymi związanymi z pełnioną rolą Ambasadorki marki, będzie jak zawsze dzielić się swoją wiedzą i pasją filmową oraz dziennikarską.
Więcej informacji:
https://www.facebook.com/lorealparispolska/