5 kwietnia 2018 roku odbył się ekskluzywny event – prezentacja kolekcji ROBERTO CAVALLI HOME. Polska premiera obyła się na Złotej 44 wjednym z najbardziej prestiżowych apartamentowców nie tylko w Warszawie. Na 50 piętrze w penthausie organizator imprezy – multibrand światowych i luksusowych marek wnętrzarskich – Archidzieło, zaprezentował kolekcję w oszałamiającym stylu.
Wśród zaproszonych gości nie mogło zabraknąć gwiazd i sympatyków marki. W evencie udział wzięli m.in. Doda, Hanna Lis, Dawid Woliński, Renata Kaczoruk, Kasia Stankiewicz, Marcin Tyszka, Tomasz Ciachorowski i wiele innych gwiazd.
Było to spektakularne wydarzenie, na które przybyło wielu gości ze świata biznesu, cenieni projektanci wnętrz, architekci oraz celebryci. Gościem specjalnym wieczoru był ambasador marki Roberto Cavalli – dyrektor Roberto Gandini, który był zachwycony oprawą samego eventu oraz polską gościnnością. Ambasador rzadko gości w innych regionach na prezentacjach marki. Tym razem zrobił wyjątek i przyleciał do Polski.
Kolekcja wzbudziła niesamowite wrażanie wśród zaproszonych. W nowoczesnym penthausie goście mogli zanurzyć się w uroczym tropikalnym świecie kolekcji Roberto Cavalli Home nasyconej elegancją i splendorem jaki projektant uwielbia. Cała kolekcja zagwarantowała bogate wrażenia w luksusowym stylu marki. Inspiracją kolekcji jest ekstrawagancka dżungla, która kojarzy się z radosnym celebrowaniem życia. Klasyczne odcienie beżu i szarości łączą się z charakterystycznym sezonowym, cytrynowym odcieniem zieleni. Egzotyczne wzory, w tym motyw liścia bananowca, współgrają z nowoczesnymi fakturami motywu zebry. Z kolei naturalne elementy, takie jak liście Monstera inspirują do dekorowania i ozdabiania stołów, lamp, stolików kawowych i kredensów. Podczas prezentacji zostały wyróżnione: ACAPULCO, modułowy regał, w którym wyszywana skóra zestawiona jest z nowym jedwabiem Dakoty, z nadrukiem liści bananowca; KINGSTON, wszechstronna modułowa sofa z efektownym, współczesnym wyglądem, a także luksusowy szezlong PAPEETE, nadający wysublimowanej elegancji.
Natura to motyw przewodni kolekcji Roberto Cavalli Home, w której cenne materiały mieszają się ze wzorami zwierząt, a monolityczne kształty stolików, przełamane metalicznymi wstawkami, wprowadzają intrygujący efekt. Roberto Cavalli po raz kolejny zaskoczył fanów jego stylu, który w fantastyczny sposób potrafi przełamać nowoczesność z elegancją zachowując przy tym swój rozpoznawalny styl i szyk.
Roberto Cavalli Home jest wśród naszych brandów od blisko 2 lata. Polscy Klienci kochają ten włoski styl i zawsze mieliśmy duże zainteresowanie produktami sygnowanymi logo RC. Niemniej jednak uważam, że zaprezentowana tu kolekcja, jest nieporównywalna z niczym dotychczasowym. Jestem pewien, że przypadnie Polakom do gustu i na długo pozostanie w przestrzeni sprzedażowej – powiedział Adam Rzadek, Właściciel marki Archidzieło.
Partnerami wydarzenia byli: Złota 44