Sklep internetowy to bardzo dobre rozwiązanie. Coraz więcej osób decyduje się na robienie zakupów online. Dlatego właściciele takich działalności powinni wyjść na przeciw oczekiwaniom klientów i wdrożyć jak najlepsze i najbardziej atrakcyjne systemy i sposoby działania. Dobrym rozwiązaniem jest platforma zakupowa B2B. Warto zapoznać się z najważniejszymi informacjami na ich temat.
Czym jest platforma zakupowa B2B?
Platforma zakupowa opierająca się działaniu według modelu B2B to bardzo intersujące rozwiązanie. Przede wszystkim umożliwia ona pełną kontrolę nad procesem zakupowym, a także możliwość porównywania ofert. Platforma pozwala także na planowanie zamówień na wybrany okres, jest ona zintegrowana z systemem ERP.
Korzyści dotyczące zdrożenia platformy zakupowej B2B
Platforma zakupowa B2B wiąże się z wieloma zaletami i korzyściami. Przede wszystkim można dokładnie planować wydatki na zakupy. Planowanie i dokładne rozliczenia z dostawcami umożliwiają:
- pełną kontrolę nad procesem finansowym,
- tworzenie dokładnego planu finansowego dopasowanej do danego planu,
- automatyczną aktualizację planu,
- możliwość blokowania niektórych transakcji,
- tworzenie raportów tygodniowych i miesięcznych w różnych konfiguracjach.
Decydując się na wdrożenie platformy B2B można także zaoszczędzić dużo czasu na różnych etapach procesu. Nie trzeba kolejny raz przepisywać danych lub tworzyć nowych dokumentów. Duże znaczenie ma także automatyzacja przekazywania informacji do dostawców. Ponadto pracownicy i klienci mają od razu informacje o obecnych i przeszłych stanach magazynu.
Pozostałe informacje na temat systemu B2B
Warto jeszcze zaznaczyć, że plan zakupów tworzony w oparciu o system B2B obejmuje wybrany okres dla wszystkich kanałów sprzedaży, które w tym czasie mogą być realizowane. Dodatkowo do planów zakupów, może zostać utworzone zamówienie bilansujące.
W modelu B2B dostawca może także wgrywać poszczególne dokumenty w module online (np. certyfikaty, świadectwa pochodzenia itd.).
Platforma zakupowa B2B pozwala także sprawdzać dostawy w drodze, a także realizować plan zakupów, który charakteryzuje się zmianą ilości, cen, terminów na wszystkich etapach. Korzystając z modelu B2B można też wprowadzać produkty do systemu
Oprogramowanie CStore
Zakładając własny sklep Internetowy z pewnością warto skorzystać z platformy CStore. Umożliwia ona zautomatyzowanie wszelkich działań nawet w 75%! Dzięki temu można oszczędzić zasoby na inne elementy jak np. rozwój sklepu czy działania promocyjne. Oprogramowania umożliwia też integrację z najróżniejszymi platformami jak np. Allegro, Amazon, eBay, Emag itd. Możliwości jest naprawdę wiele, a dodatkowo można też bardzo łatwo integrować się z innymi ofertami.
Oprogramowanie CStore gwarantuje także dużą wygodę. Nie trzeba martwić się o infrastrukturę swojej firmy ani o obsługę informatyczną sytemu. Wszelkie problemy techniczne są rozwiązywane przez zespół CStore. Kolejnym atutem tego rozwiązania jest personalizacja. Można konfigurować sklep na dowolne sposoby, zarówno pod względem funkcji jak i wyglądu, który będzie pasował do danej branży. CStore wciąż się rozwija dzięki czemu użytkownicy mogą wciąż liczyć na dodatkowe rozwiązania.
Zakładając sklep internetowy z pewnością warto skorzystać z rozwiązania B2B i oprogramowania CStore. W ten sposób z pewnością łatwiej rozwinie się swoją działalność i trafi do większego grona klientów, a także kontrahentów. Warto zadbać o swój sklep ecomerce! Więcej o platformie zakupowej przeczytasz na stronie https://www.cstore.pl/platforma-zakupowa-b2b/