Torby Słonia Torbalskiego kontra monotonia - kampania 2013
Przeczytasz w 2 minuty

Torby Słonia Torbalskiego kontra monotonia – kampania 2013

Słoń Torbalski to polska marka wyjątkowych skórzanych toreb, wyróżniających się na rynku oryginalnym krojem i niezwykle starannym wykończeniem. Powstała kilkanaście lat temu. Cecha charakterystyczna to łączenie różnych rodzajów kolorowych skór naturalnych oraz tworzenie nowatorskich kompozycji kolorystycznych. Torebki szyte są w krótkich seriach, dzięki temu każdy egzemplarz jest jedyny w swoim rodzaju. Pomysł, wieloletnie doświadczenie oraz zachowanie najwyższej jakości standardów produkcji sprawiają, że Słoń cieszy się powodzeniem nie tylko w Polsce, ale i za granicą, w Szwecji, Danii, Holandii, Niemczech, Czechach, Irlandii, a nawet Japonii. Zespół Słonia Torbalskiego to ludzie z pasją, którym największą radość sprawia, kiedy ktoś mówi: ”Widać serce w tych torebkach”.

Stałe, tematyczne kolekcje, od najbardziej klasycznej: Słoń, po odważne propozycje w liniach: S-Cool, Folk oraz Round są regularnie wzbogacane o nowe modele i zestawienia kolorystyczne. W tym sezonie w ofercie Słonia  pojawiły się  kolorowe skórzane portfele  idealnie wpisujące się w klimat toreb, a te z kolei szczególnie przypadły do gustu Basi Derlak z „Chłopcy Kontra Basia” – która wzięła udział w sesji zdjęciowej zrealizowanej w Krakowie.

http://www.slontorbalski.pl/

 IMG_4543 IMG_4302 IMG_4404 IMG_4441

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.