Według Salvatore Ferragamo autentyczność jest najwyższą formą luksusu i właśnie z tej filozofii pochodzi inspiracja do stworzenia zapachu Acqua Essenziale. Połączenie esencji jako najbardziej autentycznej rzeczy i wody jako niezbędnego, naturalnego elementu.
Zapach
Najwyższej jakości cytrusy oraz świeże nuty liści mięty i liści drzewa cytrynowego sprawiają, że nuta głowy jest świeża i bezpretensjonalna. W sercu rozkwita eleganckie geranium, rozmaryn i lawenda, wstrząśnięte nowoczesną molekułą Cascalone, która nadaje zapachowi orzeźwienia.
W nucie głębi pojawiają się drzewne akordy patchouli, wetiweru i śródziemnomorskiego czystka. Bardzo współczesnym elementem jest kwiatowo gruszkowe piżmo o nazwie Helvetolide Rodzina zapachowa: aromatyczna – tonizująca Nos: Alberto Morillas (Firmenich).
Opakowanie
Geometryczny kształt, czyste szkło i szaro-niebieski sok s ą wyrafinowane i eleganckie. Błyszcząca tabliczka z logo nadaje flakonowi ID domu mody Ferragamo, a ciężki metalowy korek z kauczukową obwódką sprawia, że przedmiot nabiera wyrazistości.
Kampania reklamowa
Garett Neff, twarz Acqua Essenziale idealnie oddaje męski archetyp domu mody Salvatore Ferragamo – jest męski, wyrafinowany i bezpretensjonalny.
Fotograf: Camilla Akrans
Reżyser: Nicolas Garnier
Agencja: Onirim
Średnie estymowane ceny rynkowe
30ml EDT – 200 PLN
50ml EDT – 269 PLN
100ml EDT – 369 PLN
100ml After Shave Lotion – 245 PLN
75 g Deo Stick – 125 PLN
Zapach dostępny wyłącznie w perfumeriach Sephora od marca 2013.