Milla Jovovich zaprojektowała dla BAILEYS® bransoletkę inspirowaną kobiecym charakterem najbardziej znanego na świecie likieru.
Dla wszystkich kobiet z charakterem, BAILEYS® i Milla Jovovich stworzyły wyjątkowy projekt. Jest nim bransoletka, która wyraża autorską definicję kobiecości gwiazdy. W ten sposób marka świętuje wprowadzenie nowej butelki
– czarnej, smukłej i eleganckiej. Zestaw BAILEYS® z bransoletką będzie można kupić od początku listopada
w wybranych sklepach, w regularnej cenie produktu.
Światowej sławy gwiazda zaprojektowała luksusową bransoletkę, która nawiązuje do nowej odsłony kobiecego likieru BAILEYS®. Marka wykorzystując talent i osobowość gwiazdy, zdradza, co jest według niej esencją kobiecości.
„Dzięki współpracy z BAILEYS® miałam okazję wyrazić, poprzez modę, moją definicję współczesnej kobiecości. Inspiracją do stworzenia bransoletki było dla mnie eleganckie połączenie kremowej barwy likieru zamkniętego w czarnej, smuklej butelce BAILEYS® oraz siła i charakter kobiecej natury. Podczas pracy nad projektem wyobrażałam sobie kobietę, która ma niepowtarzalną osobowość i zna swoją wartość. Jest zarazem elegancka i stylowa, inteligentna i ambitna, zdeterminowana i silna. Emanuje wewnętrznym blaskiem, kiedy spełnia swoje marzenia. Może osiągnąć wszystko, czego pragnie. Tak właśnie widzę kobietę BAILEYS® – powiedziała Milla Jovovich o współpracy z BAILEYS®
Bransoletka wykonana jest z miękkiej beżowej skóry i ma formę paska, który nosi się owijając go kilkukrotnie wokół nadgarstka. Uzupełnieniem minimalistycznego projektu jest okrągła, złota zawieszka z wygrawerowanym nazwiskiem projektantki.
Ten elegancki i ponadczasowy projekt jest interpretacją stylu nowoczesnej kobiety.
„Niezwykle cieszę się ze współpracy BAILEYS® oraz Milli Jovovich, która jest uosobieniem fascynującej złożoności charakteru współczesnej kobiety. To jednocześnie dziewczyna z charakterem, kobieta z zasadami i dama z klasą. Dzięki temu projektowi BAILEYS® będzie mogła oddać w ręce Polek wspaniały prezent – luksusową bransoletkę BAILEYS® by Milla Jovovich, która jest esencją współczesnej kobiecości” – powiedziała Agnieszka Lewandowska Senior Brand Manager Female Portfolio Poland and Eastern Europe w Diageo Polska.
Więcej szczegółów na temat planów marki polskie konsumentki poznają pod koniec tego roku.
Współpraca z Millą Jovovich jest kolejnym modowym projektem marki BAILEYS®.
W ostatnich latach marka współpracowała ze światowej sławy projektantami, Stephenem Websterem (2011 r.) oraz Philipem Treacym (2012 r.).
***
Odpowiedzialne spożywanie alkoholu
Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie. Informacje na temat działań firmy Diageo na rzecz odpowiedzialnego picia alkoholu na www.pijrozwaznie.pl
O Milli Jovovich
Jest kobietą, która w swoim życiu osiąga wszystko o czym marzy. Jej wszechstronność i talent są inspiracją dla kobiet na całym świecie. Jest zarazem artystką i businesswoman, której wytrwałość w dążeniu do celu uczyniła ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy Hollywood. W swojej karierze łączy wiele artystycznych zawodów. Jest doświadczoną aktorką, modelką, piosenkarką, kompozytorką oraz projektantką mody. Twierdzi, że podstawą sukcesu jest ciężka praca i wiedza. Jest kosmopolitką, urodziła się w Kijowie, wychowała w Stanach Zjednoczonych. Ambicję i siłę odziedziczyła po ojcu, serbskim doktorze, urodę i artystyczną duszę po matce, cenionej rosyjskiej aktorce. Znana z takich filmów jak Piąty element, Resident Evil, Joanna d’Arc oraz Trzej Muszkieterowie, gra kobiety, które łączą w sobie piękno, odwagę i charakter. Jako modelka pracowała z największymi domami mody na świecie, jej twarz znalazła się na okładkach ponad 100 magazynów. Prywatnie szczęśliwa żona i matka. Razem z mężem, Paulem W. S. Andersonem, brytyjskim reżyserem i córką Ever mieszkają w Los Angeles. Niezwykła uroda i osobowość Milli Jovovich sprawiają, że jest ona muzą dla wielu twórców.
BAILEYS®
Baileys to irlandzkilikier tworzony na bazie śmietanki i whiskey,. Trzykrotnie destylowana whiskey używana do produkcji likieru pochodzi z najstarszej w Irlandii, 400-letniej destylarni
w Bushmills. Baileys dostępny jest w 160 krajach i należy do czołowych marek koncernu Diageo. Jest również jednym z najchętniej wybieranych likierów, z ponad 82 mln butelek sprzedawanych na całym świecie, każdego roku. Od lat, jako jedyny likier, plasuje się
w zestawieniu TOP 10 największych marek alkoholowych na świecie w rankingu ISWR.
W Polsce Baileys dostępny jest w szklanych butelkach o pojemnościach 50ml, 200ml, 500ml, 700ml oraz 1000ml.
Diageo
Producent i dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych na świecie,
z kategorii alkoholi mocnych, win i piw. Firma posiada m.in. takie marki jak: Johnnie Walker, Crown Royal, JεB, Windsor, Bushmills, Smirnoff, Baileys, Captain Morgan. Diageo to międzynarodowa firma, prowadząca sprzedaż w 180 krajach na całym świecie. Firma jest notowana na giełdach w Nowym Jorku (DEO) i Londynie (DGE).
Więcej informacji na temat Diageo, jej pracowników, marek, wyników biznesowych można znaleźć na www.diageo.com
Dodatkowe wiadomości na temat odpowiedzialnego picia alkoholu, różne narzędzia oraz informacje o inicjatywach związanych z tym tematem dostępne są na www.DrinkIQ.com
Celebrujemy życie każdego dnia, wszędzie!