Światowe fryzjerstwo lubi fachowców z wyobraźnią – swój mistrzowski poziom udowodnili styliści sieci Trendy Hair Fashion, startujący w konkursie Hair Revolution 2014. Główną nagrodą w tej rywalizacji jest udział w międzynarodowym konkursie fryzjerskim United Danks Contest w Jokohamie. Kto będzie reprezentował Polskę?
HAIR REVOLUTION to konkurs dedykowany dla stylistów fryzur związanych z siecią Trendy Hair Fashion i McHair. Jego celem jest nagrodzenie oryginalnej pracy fryzjera, wykonanej w oparciu o najnowsze tendencje w modzie fryzjerskiej i przy użyciu wyłącznie profesjonalnych produktów firmy Schwarzkopf i Indola. Tak jak w poprzednich edycjach, tak i tym razem nie zabrakło wielu emocji!
Kto zwyciężył?
Jury nie miało łatwego zadania. Z uwagi na wyrównany poziom po raz pierwszy do finału zakwalifikowano prace aż 7 fryzjerów. Zwycięzcę poznaliśmy podczas gali finałowej, zorganizowanej w największym studio fotograficzno-filmowym w Polsce – F4 Studio w Krakowie. To właśnie tam realizowane są sesje zdjęciowe autorskich kolekcji fryzur THF.
W jednym z największych konkursów fryzjerskich na świecie reprezentowała nas będzie Dorota Bajek z salonu THF w Zabrzu, która zajęła I miejsce w konkursie Hair Revolution 2014. Przelot i pobyt w Japonii zwycięskiego teamu – fryzjera i jego modelki ufundował organizator konkursu, czyli sieć THF oraz partner konkursu, marka Schwarzkopf. Drugie miejsce zajął Marek Dzierza z salonu THF w Bielsku-Białej, a trzecie Sylwia Kwaśny również z bielskiego salonu. Nagroda internautów portalu After-After trafiła w ręce Agnieszki Mietły z Oświęcimia.
Z Ewą Chodakowską do Japonii!
Jedną z największych niespodzianek wieczoru była informacja o najpopularniejszej trenerce fitness w Polsce, która wyjedzie do Japonii wraz z zespołem THF. – Lubię ludzi, którzy nie boją się wyzwań, dlatego cieszę się, że będę Wam towarzyszyć w tej podróży – powiedziała Ewa Chodakowska, która nie mogła osobiście uczestniczyć w gali, ale specjalnie dla THF nagrała krótki filmik. Chodakowska opracowała zestaw ćwiczeń dla fryzjerów o nazwie „Strecing&Relaksing Exercise for the Hairdresser”, który po raz pierwszy zaprezentuje podczas międzynarodowego konkursu United Danks Contest.
United Danks Contest
Każdego roku w listopadzie olbrzymia Yokohama Arena przeistacza się w gigantyczny salon fryzjerski, w którym swój kunszt prezentują utalentowani fryzjerzy z całego świata. O tytuł mistrza co roku rywalizuje ponad 1200 fryzjerów z różnych zakątków świata.
Styliści THF zadebiutowali w japońskim konkursie 9 lat temu. Ich pomysły zachwyciły goszczącego w Warszawie na sesji fotograficznej Naokiego Yoshiharę, twórcę potężnego koncernu fryzjerskiego Arte Japan. To na jego zaproszenie zespół THF jako pierwsza i jedyna grupa z Polski, wziął udział w United Danks Contest. Zwycięską passę THF w Japonii rozpoczęła Dyrektor Kreatywna THF Anna Kulec-Karampotis, która w tym roku po raz kolejny zaproszona została do grona jury tego prestiżowego konkursu.
Spotkanie z Yoshiharą było początkiem przyjaźni z THF. Biznesman regularnie wspiera organizowany przez markę konkurs Hair Revolution. Wspólnie kreujemy rzeczywistość – mówiła Dyrektor Kreatywna THF Anna Kulec-Karampotis o współpracy z Naokim, który w tym roku osobiście wręczył nagrodę główną. Zespół THF pomógł japońskiemu teamowi z salonu Naoki Yoshihara by Ash zrealizować w Polsce sesję zdjęciową do ich najnowszej kolekcji autorskich fryzur. Sesja odbyła się w F4 Studio w Krakowie, a Japończycy – mimo, że wcześniej realizowali swoje projekty na całym świecie, również w Nowym Jorku podkreślali, że takiej atmosfery i profesjonalizmu jak tutaj, nie ma nigdzie!
Trendy w japońskiej telewizji
Uczestnicy konkursu musieli również uwzględnić hasło przewodnie, które tym razem brzmiało: „Tokyo Story”. Nazwa nawiązywała do sesji zdjęciowej „Japan Chic”, którą podczas zeszłorocznej wizyty w Japonii zrealizował zespół THF wg konceptu Dyrektor Kreatywnej Anny Kulec-Karampotis i przy współpracy z ówczesnym laureatem, Tomaszem Styczniem. Tokijska ulica w obiektywie Marcina Gorgolewskiego, różne typy japońskiej urody i polskiej modelki, dopracowane stylizacje włosów i detali – takie zestawienie idealnie oddawało bogatą w inspiracje stolicę Japonii. Sesję THF docenili również sami Japończycy, prezentując ją na kanale Tokyo TV, w popularnym programie Prix Prix. Wystawa zdjęć z sesji „Japan Chic” była jedną z atrakcji, jaką organizatorzy przygotowali gościom, zaproszonym na galę finałową.
Bubble Dream
Gala nie mogłaby się odbyć także bez fryzjerskiego show „Bubble Dream”: plecionki i artystyczne ornamenty przypominały małe dzieła sztuki, a doprawione zostały surrealistyczną stylizacją. Zjawiskowa kolekcja zaprezentowana została podczas performance’u z pogranicza snu i jawy, którego motywem przewodnim były kolorowe bańki mydlane. Team kreatywny THF pod egidą Anny Kulec-Karampotis i przy współpracy z marką Schwarzkopf po raz kolejny zafundował widzom niesamowite emocje.
Sponsorzy i patroni medialni
Sponsorami Hair Revolution 2014 byli: firma Meble Łuszczyński, LoveSimple Creations, Hotel Klimczok Resort & SPA. Wydarzeniu patronowały: Estetica Polska, Bussines Woman&Life, Moda&Styl, Luxury Warsaw, After-After, Miasto Kobiet, Lounge Magazine, BE Magazyn, 2B STYLE.