W lipcu, pod kopułą prestiżowego paryskiego domu handlowego Lafayette Haussmann, pojawiła się olbrzymich rozmiarów, kosmicznie wyglądająca, różowa konstrukcja. Odpowiada za nią FOREO – szwedzki gigant technologii beauty-tech, który w ten nietuzinkowy sposób postanowił zwiększyć świadomość marki wśród luksusowych konsumentów.
Wysoki na 6 metrów i ważący 5 ton pop-up store stanął w samym centrum galerii Lafayette w Paryżu, znanej fanom ekskluzywnych zakupów z dostępności najlepszych i najdroższych marek na świecie oraz francuskiego stylu. Pop-up store wyposażony w specjalnie zaprojektowane i skonstruowane ekrany, prezentujące wszystkie zaawansowane technologicznie nowości od FOREO, w tym LUNĘ 3 plus, wzbudził olbrzymie zainteresowanie, nie tylko klientów, ale też zagranicznej prasy. Miłośnicy FOREO, odwiedzający pop-up mogli cieszyć się wyjątkowym, “hi-techowym” doświadczeniem pielęgnacji skóry w technologicznym duchu marki, dzięki spersonalizowanym poradom i wskazówkom od ekspertów kosmetycznych. Konsultanci analizowali typ skóry, przeprowadzali spersonalizowane zabiegi i gwarantowali odprężającą pielęgnację. W otwarciu paryskiego pop-up storu wzięli udział najwięksi francuscy influencerzy, w tym, Julien Geloën (z 450k obserwujących na Instagramie).
Kilka faktów o paryskim pop-up storze FOREO:
-
Zbudowanie pop-upu zajęło ponad 10 godzin. Hiszpańska ekipa, wyspecjalizowana w tego typu projektach, przyleciała prosto z Barcelony do Paryża tylko po to, by wznieść masywną konstrukcję, która wymagała szczególnej uwagi i specjalnie dopasowanych rozwiązań.
-
Jego rozmiar i waga są absolutnie niezwykłe: żyrafa (której średnia wysokość to 4,2 metra) mogłaby z łatwością zmieścić się w środku i cieszyć się sesją pielęgnacyjną! Jeśli chodzi o wagę (5 ton) jest to odpowiednik 39.682 szczoteczek LUNA 3!
-
Wydarzenie przyciągnęło setki fanów zaawansowanych technologii w pielęgnacji: galeria Lafayette Haussmann codziennie wita około 100.000 odwiedzających.