Każdy, kto chociaż raz przygotowywał spotkanie dla kilkunastu osób wie, jak ważna jest logistyka, ale też kreatywne podejście do całego przedsięwzięcia. Kiedy liczba osób wzrasta, proporcjonalnie rośnie też odpowiedzialność za event oraz wymagania uczestniczących w nim gości. Jak sprawić, żeby każde wydarzenie – nie tylko konferencje i spotkania branżowe, ale też duże biznesowe bankiety okazały się sukcesem? Odpowiedzią jest współpraca z najlepszymi obiektami, które do każdego wydarzenia podchodzą w sposób indywidualny. 23 maja Hotel Narvil zaprasza do siebie przedstawicieli agencji eventowych, aby przedyskutować te ważne kwestie i przedstawić najnowsze rozwiązania w branży.
Imprezy stanowią bardzo ważny element w kształtowaniu wizerunku każdej firmy i organizacji – są skutecznym pretekstem do stworzenia zainteresowania, potrafią na nowo pobudzić ciekawość, a także przyciągnąć uwagę – nie tylko mediów, ale także otoczenia i dalszego środowiska. Poprzez działania eventowe firma zyskuje na bardzo potrzebnym wizerunku, który odpowiednio wykorzystany, może stać się trampoliną do popularności.
„Wydarzenia specjalnie dla biznesu muszą być przygotowane profesjonalnie i stanowić coś wyjątkowego. Tylko w takiej sytuacji będą one przyniosły oczekiwany rezultat. Gdy ilość wydarzeń jest duża, mogą one stać się powszednie, a co za tym idzie stracą swoją siłę oddziaływania. Warto wówczas poszukiwać nowych, niebanalnych i atrakcyjnych miejsc, które będą interesujące pod względem wizualnym, ale też oferują nowoczesne wsparcie techniczno-multimedialne oraz zaplecze rozrywkowe na najwyższym poziomie. Nasz hotel zawsze służy Gościom pełnym wsparciem przy organizacji eventów i gwarantuje profesjonalizm oferowanych usług. Dzięki elastycznemu podejściu zespołu do potrzeb Gości jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość usług , dostosowaną do potrzeb nawet najbardziej wymagającego Gościa” – Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil, Hotelarz Roku 2014.
Spotkanie branży eventowej w Polsce
W czasach, kiedy wydaje się, że wszystko zostało powiedziane i nie ma nic nowego do odkrycia, osoby odpowiedzialne za organizację dużych wydarzeń masowych poszukują nowych, atrakcyjnych miejsc na eventy. Hotel Narvil, położony 40 km od centrum Warszawy, postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom organizatorów takich wydarzeń, a przede wszystkim profesjonalnym agencjom eventowym. Już 23 maja zaproszeni przedstawiciele różnych firm zajmujących się profesjonalną organizacją wydarzeń biznesowych spotkają się na terenie Hotelu Narvil Conference & Spa. Podczas tego wydarzenia, wszyscy uczestnicy będą mogli we wspólnym gronie dyskutować na tematy najważniejsze dla ich branży, dzielić się doświadczeniami oraz uwagami, ale też zostaną zaznajomieni z nowymi możliwościami w zakresie organizowania konferencji nawet do 1900 osób.
Wszyscy goście będą mogli też przekonać się, jakiego rodzaju możliwości oferuje Hotel Narvil: od profesjonalnej gastronomii, bogatą strefę rozrywek (m.in. fitness, basen, strzelnica, tenis, ale też wykorzystanie potencjał pobliskiej rzeki Narew – motorówki, żaglówki i skutery wodne), aż do ekskluzywnego SPA, w którym również można zorganizować spotkanie biznesowe.
Organizacja dobrego eventu opiera się w większości na stosowaniu narzędzi, do których mamy zaufanie i pozwalają kontrolować każdy etap prac. Hotel Narvil, idąc z duchem nowoczesności, wprowadził właśnie innowacyjną i pierwszą w Polsce dedykowaną indywidualnie hotelowi aplikację mobilną, która wspomaga organizatorów eventów oraz ich gości podczas każdego pobytu w Hotelu. Przede wszystkim, każdy z gości z łatwością trafi do wyznaczonego celu dzięki rozmieszczonym w różnych częściach budynku kodom QR. Pod ręką będą mieli też wszystkie niezbędne kontakty w przypadku pytań. Ponadto, organizatorzy w jednym miejscu będą mieli dostęp do materiałów swojej konferencji – np. agendy czy prezentacje, a za pomocą wiadomości push będą w stałym kontakcie z uczestnikami swojego wydarzenia. Ale to nie koniec innowacji w zakresie narzędzi, jakie Hotel Narvil przygotował na nadchodzące spotkanie. Biznes Folder znacznie ułatwia prezentację możliwości obiektu, w którym planujemy zorganizowanie eventu. To specjalny, interaktywny program, który zawiera w sobie całościową ofertę Hotelu Narvil, zaprezentowaną w nowoczesny, multimedialny sposób. Jest to narzędzie, które ma wspomóc organizatorów eventów w przedstawianiu ofert dla swoich klientów. Adresatem jest także klient indywidualny, który może zapoznać się z możliwościami Hotelu w przystępny sposób.
Organizacja eventów nadal pozostaje zakresem ciągle rozwijającym się i jest ciekawym obszarem do obserwacji, dlatego dbając o najlepsze relacje biznesowe, podczas organizacji wydarzeń specjalnych warto zaufać profesjonalistom w tej dziedzinie.