Zapraszamy na I Konferencję z cyklu Konferencji dla Kobiet, które prowadzą mikro firmy i tych, które pracują na etacie i myślą o założeniu własnej działalności
„Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?”
Konferencja I – 07.01.2014, godz. 18.00 – 21.30
18.00 – 18.15 – Przywitanie Uczestniczek, przedstawienie agendy spotkania
18.15 – 19.00 – Wykład I „Jak opuścić korporację i rozwinąć własną firmę/etat?” – Anna Kupisz-Cichosz, Softway
19.00 – 19.45 – Wykład II „Własna firma – prawdy i mity.” – Marek Giętkowski, Conrad Institute
19.45 – 20.15 – Przerwa, networking
20.15 – 21.00 – Wykład III „Zmiany, zmiany, zmiany czyli co się dzieje z Twoim życiem gdy zaczynasz pracować na własną rękę?” – Anita Podgórska
21.00 – 21.15 – Panel dyskusyjny z udziałem Kobiety Biznesu
21.15 – 21.30 – Loteria, zakończenie Konferencji
Sponsorem I Konferencji jest Super Księgowa! Sprawdź co możesz zyskać dzięki współpracy
m. in. z wirtualną księgową, której koszty są niezwykle niskie, a dzięki naszej współpracy o 10% mniejsze. Zobacz jakie rozwiązania dedykowane małym firmom, mogą zostać wdrożone u Ciebie
http://superksiegowa.pl/l/szpilki_po_godzinach/
Więcej informacji i zapisy:www.1kobiecebiznesy.evenea.pl
Facebook:https://www.facebook.com/events/426395934128377/
E-mail:konferencje@kobiece-biznesy.pl
Miejsce: Millennium Plaza, Golden Floor – 15 piętro, Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa (pl. Zawiszy)
Opłaty (wystawiamy faktury VAT): I Konferencja – 40 zł. brutto, II – VIII Konferencja – 70 zł. brutto
Do kogo kierowany jest cykl?
Konferencje kierowane są do właścicielek mikro i małych firm i Kobiet, które myślą
o założeniu własnej działalności. Na cykl składa się 8 Konferencji, których celem jest przekazanie PRAKTYCZNEJ WIEDZY z zakresu prowadzenia własnego biznesu
i NARZĘDZI, z których Uczestniczki będą mogły korzystać samodzielnie w swoich firmach. Osoby pracujące na etacie, dowiedzą się jak zacząć, co wiąże się z prowadzeniem własnej działalności, na co trzeba uważać i jak szybko osiągnąć założone na początku cele.
Czym różnią się nasze spotkania od innych?
Tym, że nie będziemy czarować, powiemy o tym, co tak NAPRAWDĘ wiąże się z prowadzeniem własnego biznesu. Wykłady i prelekcje przeplatać będą wiedzę pochodzącą z doświadczeń Prelegentów i Gości, ich przemyślenia z tym związane, oraz zestaw praktycznych narzędzi niezbędnych do założenia, rozwinięcia i prawidłowego funkcjonowania mikro firmy prowadzonej przez Kobietę.
Dzięki prawdziwym historiom Kobiet – tych, które już osiągnęły sukces, tych, które o to walczą i tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę, Uczestniczki poznają lepiej siebie – swoje mocne i słabe strony. Dzięki networkingowi przekonają się, że nie tylko one borykają się z problemami w swojej firmie i że nie są z tym same! Spotkają bratnie dusze, otrzymają wsparcie i przekonają się, że to głównie determinacja i upór w dążeniu do celu, są gwarancją sukcesu.
Na jakie pytania i problemy odpowiemy podczas Konferencji?
1. Przekażemy praktyczną wiedzę i narzędzia – nie powiemy jak powinno być, tylko jak jest.
2. Ukażemy realia i obnażymy stereotypy – koniec z bajkami o własnej firmie.
3. Będziemy wpierać i wskazywać konkretne rozwiązania, dzięki prawdziwym historiom Kobiet.
4. Pomożemy odnaleźć się w nowej sytuacji, również tym Kobietom, które prowadzą firmę dłużej niż kilka miesięcy.
5. Pokażemy jak zarabiać, gdzie szukać Klientów i jak się wyróżnić na tle Konkurencji.
6. Wskażemy jak zachować równowagę, tak ważną zwłaszcza w przepełnionym obowiązkami życiu Kobiety.
7. Powiemy o tym, jak walczyć o swoje i zwiększać poczucie własnej wartości.
Zakres zagadnień poruszony na wszystkich Konferencjach obejmuje większość tematów związanych
z początkowymi etapami prowadzenia własnego biznesu, każda z osobna natomiast jest zamkniętą całością, związaną z innymi w sposób umożliwiający uczestnictwo tylko
w wybranych Konferencjach.