Kinga Pienińska Linia Zielona klasyczna i elegancka
Naturalna woda mineralna klasy Premium Kinga Pienińska Linia Zielona, którą marka zadebiutowała sześć lat temu na rynku HoReCa przeszła wyraźną odnowę. Dedykowana koneserom i odkrywcom smaku, jak określa w Karcie Wody producent, zielona linia szklana doczekała się w tym roku lżejszej, wysmuklonej butelki, przypominającej Linię Białą, dostępną tylko w sektorze HoReCa. Tym samym producent pozostał wierny szlachetnej prostocie, którą doceniają partnerzy z sektora HoReCa, jak i bezpośredni konsumenci, mogący nabywać Kingę Pienińską w zielonym szkle także w detalu.
– Marka dysponuje silnymi atutami, które są autentyczne. Pienińskie pochodzenie, niskosodowość i mocno orzeźwiający charakter właściwy dla wód górskich. To na nich budujemy spójny przekaz. Dlatego przy wyborze opakowania postawiliśmy na typ elegancji, charakterystyczny dla dobrej klasy win: gdzie prosta butelka i dobrze do niej dopasowana etykieta, wskazują na wysoką jakość produktu. Bo tak naprawdę o jakości decyduje zawartość. – zaznacza Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki Kinga Pienińska.
Prosty design jest bliski produktowi naturalnemu jakim jest woda. Jedynym uszlachetnieniem na jakie zdecydował się producent jest wybłyszczenie etykiet, nawiązujące do krystaliczności wody górskiej. Nowa Kinga Pienińska Linia Zielona została już w lipcu została wprowadzona do dystrybucji.