Decyzją ostatniego Walnego Zebrania Członków PSSB firmy: Tiens, Arbonne, NuSkin i Just zostały przyjęte w poczet członków oczekujących Stowarzyszenia na okres próbny jednego roku.
Podstawowym wymogiem, jaki musi spełnić przedsiębiorstwo kandydujące do Stowarzyszenia, jestzgodność jego dokumentów idziałań z regulacjami konsumenckimi obowiązującymi w Polsce oraz postanowieniami Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB. Okres kandydacki trwający jeden rok, to czas na dostosowanie wszystkich dokumentów i działań firmy do wymaganych standardów. Po upływie tego okresu i ponownej weryfikacji dokumentów przedsiębiorstwo zostaje pełnoprawnym członkiem Stowarzyszenia.
Przeglądowi podlegają wszelkie dokumenty kandydata dotyczące relacji między firmą akonsumentami oraz firmą i jej przedstawicielami (dystrybutorami), takie jak: umowy o współpracę, umowy handlowe, broszury sprzedażowe, ulotki reklamowe, materiały szkoleniowe i plany marketingowe. Okresowe przeglądy dokumentów dokonywane są również u wszystkich firm członkowskich PSSB. Proces weryfikacji kandydujących do Stowarzyszenia przedsiębiorstw obejmuje również ich wizerunek rynkowy. W tym celu PSSB konsultuje się z rzecznikami konsumentów, organizacjami konsumenckimi oraz – w przypadku przedsiębiorstw działających na wielu rynkach – z podmiotami partnerskimi poza granicami Polski.
Członkostwo w Stowarzyszeniu jest potwierdzeniem rzetelności i profesjonalizmu członków Stowarzyszenia, jak również cenną informacją dla obecnych i przyszłych klientów tych przedsiębiorstw. Dlatego coraz więcej firm jest zainteresowanych wstąpieniem w nasze szeregi i wspólnymi działaniami na rzecz propagowania uczciwości w biznesie sprzedaży bezpośredniej. Cieszy nas, że przedsiębiorstwa wchodzące na rynek polski dostrzegają potrzebę i wymierne korzyści z wstąpienia do Stowarzyszenia, bo to oznacza, że chcą działać rzetelnie i uczciwie – mówi Mirosław Luboń, dyrektor generalny PSSB.
TIENS Sp. z o. o. to producent i dystrybutorsuplementów diety, urządzeń wellness, kosmetyków pielęgnacyjnych i artykułów przydatnych w gospodarstwie domowym. TIENS Group Co. Ltd.(Grupa Tiens) została założona w 1995 r. w Tianjin w Chinach. Jest międzynarodową, wielonarodową korporacją, prowadzącą działalność w różnych branżach, takich ja: przemysł spożywczy, edukacja, turystyka, finanse, handel międzynarodowy, e-biznes. Na rynek międzynarodowy wkroczyła w roku 1998. W chwili obecnej, prowadząc działalność w ponad 190 krajach, Grupa Tiens ma filie w 110 państwach i regionach.
Arbonne Europe Sàrlto producent i dystrybutor wegańskich produktów: kosmetyków i suplementów diety. Marka Arbonne na polski rynek weszła w III kwartale 2014 r., na rynku międzynarodowym istnieje od ponad 30 lat. Firmę założył Szwajcar Petter Mørck. Obecnie główna siedziba Arbonne znajduje się w Irvine, w Kalifornii. Marka jest obecna na rynkach: Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Australii, Kanady oraz Polski. Produkty Arbonne to certyfikowane produkty wegańskie, bezglutenowe, bez GMO, testowane dermatologicznie i alergologicznie. Kosmetyki podzielone są na następujące kolekcje: do pielęgnacji skóry dla kobiet i mężczyzn, do kąpieli i pielęgnacji ciała, do pielęgnacji włosów, makijażu oraz perfumy. Naturalne składniki, wysoka jakość produktów i dbałość o środowisko to sposób, w jaki firma funkcjonuje. Pure, Safe, Beneficial™, czyli czyste, bezpieczne i korzystne to motto marki.
Nu Skin Enterprises Poland Sp. z o.o. to firma sprzedaży bezpośredniej działająca na całym świecie dystrybuująca najwyższej jakości produkty przeciwstarzeniowe do pielęgnacji osobistej, a także suplementy żywieniowe w dwóch różnych kategoriach: Nu Skin® i Pharmanex®. Spółka została założona w 1985 roku w Provo w stanie Utah i obecnie działa w 53 krajach na całym świecie. Nu Skin zgodnie ze swoją tradycją kieruje się innowacyjnymi rozwiązaniami przy tworzeniu portfolia swoich zaawansowanych produktów przeciwstarzeniowych, niezależnych możliwości biznesowych i inicjatyw firmowych będących wyrazem odpowiedzialności społecznej.
JUST Polska Sp. z o.o. to szwajcarska firma sprzedaży bezpośredniej z ponad 80-letnią tradycją, która weszła na polski rynek we wrześniu 2014. W jej ofercie znajdują się ziołowe produkty do pielęgnacji ciała, kosmetyki i środki czystości na bazie ekstraktów roślinnych i składników naturalnych najwyższej jakości. JUST – wszystko dla zdrowia, piękna i dobrego samopoczucia!