I sekcja: Innowacyjne metody rekrutacji, motywacji i budowania zaangażowania w zespołach Call/Contact Center na przykładzie różnych branż
II sekcja: Innowacyjne narzędzia usprawniające i zwiększające efektywność pracy Call/Contact Center na przykładzie różnych branż
Nasze spotkanie ma służyć wymianie doświadczeń. Wszelkie innowacyjne rozwiązania dla Call/Contact Center zostaną przedstawione wyłącznie na praktycznych biznes case’ach. Przedstawiciele kluczowych polskich i zagranicznych Call Centers podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem, opowiedzą o wdrożeniach, problemach, z którymi zetknęli się w trakcie realizacji projektów. Wartość naszych eventów stanowią przede wszystkim pomysły wieloletnich ekspertów. Ich praktyka to lata doświadczeń, stresu, miesiące obmyślania strategii, tysiące błędów i konsekwencji, których można uniknąć jeśli będziemy rozmawiać! Szczegółowa analiza dotychczasowych edycji Kongresów CC BMS Polska pozwoliła wyodrębnić dwa istotne obszary tematyczne. Mianowicie INNOWACYJNE METODY REKRUTACJI, MOTYWACJI ORAZ BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA W ZESPOŁACH CALL CONTACT CENTER oraz INNOWACYJNE NARZĘDZIA ZWIĘKSZAJĄCE EFEKTYWNOŚĆ W CALL CONTACT CENTER. Efekt wielu wnikliwych rozmów z Praktykami z branży, pozwolił mi przekonać się o tym, iż obie grupy tematyczne mogą mieć realny wpływ na efektywne funkcjonowanie pracy całego procesu Call/Contact Center w przedsiębiorstwie. Zaczynając od zmotywowanej i nastawionej na cele załogi CC, poprzez idealnie dopasowane narzędzia i zorganizowaną stronę techniczną.