Patricia Graf, Head of Logistics & Quality klubu zakupowego Limango podzieli się swoją wiedzą z uczestnikami 5. Forum Kobiet w Logistyce. Udział przedstawicielki firmy Limango możliwy jest dzięki zaproszeniu firmy Rhenus Logistics, która jest operatorem logistycznym tej znanej sieci e-commerce.
Eksperci Rhenus Logistics wspólnie z Patrycją Graf zaprezentują – podczas 1,5 godzinnej sesji panelowej – w pierwszym dniu Forum case study dotyczące wpływu obsługi logistycznej na satysfakcję klienta indywidualnego sklepu internetowego. To niepowtarzalna okazja, aby poznać zarówno od strony operatora, jak i jego klienta najnowsze rozwiązania i doświadczenia w zakresie obsługi handlu e-commerce.
Limango to wywodzący się z niemieckiej sieci handlowej Otto Group – internetowy klub zakupowy dla kobiet i młodych rodzin. W ofercie sklepu znajdują się produkty renomowanych światowych marek. Firma organizuje trwające od 2 do 5 dni kampanie sprzedażowe dla członków klubu zakupowego, które prowadzi w ścisłej współpracy ze znanymi brandami. Firma stawia przede wszystkim na otwartość i uczciwość oraz zapewnienie klientom możliwie najlepszej obsługi zakupów w sieci!
„Zakupiłam rękawiczki. Piękne! Towar znakomitej jakości. Paczka przyszła bardzo szybko. Jestem ogromnie zadowolona z zakupu oraz obsługi.” – napisała na komunikatorze sklepu jedna z klientek Limango.pl. – Takie słowa, to najlepszy dowód satysfakcji klienta.
– Limango to bardzo wymagający klient, oferujący szeroki wachlarz asortymentu od odzieży, przez obuwie, produkty z działu zdrowie & uroda, sport, trendy & gadżety oraz styl życia. Specyfika sprzedaży polega na kilkudniowych kampaniach, w trakcie których procesowana jest bardzo duża liczba zamówień. Jak radzić sobie z takim wyzwaniem, aby końcowy klient był zadowolony opowiemy podczas 5. Forum Kobiet w Logistyce – mówi Marta Kunikowska, business development manager, Rhenus Logistics.
Oprócz prelekcji Limango i Rhenus Logistics, swoim doświadczeniem podzielą się również inne sieci handlowe łączące też handel tradycyjny z internetowym: Leroy Merlin, Orsay, a także eksperci ze strony operatorów logistycznych: Grupy Raben, Farmada Transport oraz Prologis i Data Consult.
– Hasłem tegorocznego Forum Kobiet w Logistyce jest WSZECHŚWIAT LOGISTYKI – czyli zderzenie dwóch światów w biznesie: realnego z wirtualnym. Właśnie o nowej rzeczywistości, z którą muszą zmierzyć się zarówno firmy z branży TSL, jak i działy logistyki oraz transportu z firm producenckich, handlowych, dystrybucyjnych będziemy dyskutować podczas Forum. Zapowiada się bardzo ciekawe spotkanie – mówi Beata Trochymiak, organizatorka Forum Kobiet w Logistyce, redaktor naczelna portalu Pracujwlogistyce.pl
Na Forum nie może też zabraknąć dodatkowych atrakcji. W tym roku odbędzie się warsztat z Martą Szymborską, manager ds. PR i CSR w Grupie Raben, współwłaścicielką marki SIC! i jej gośćmi – warsztaty z analizy kolorystycznej i makijażu poprowadzi Joanna Ziemska, a stylizacją zajmie się Mateusz Wilczyński.
Partnerzy tj. LOT Cargo, czy Farmada Transport – przygotowali też szereg innych, ciekawych niespodzianek dla uczestników.
Tak intensywny dzień zwieńczony zostanie uroczystą kolacją i wręczeniem tytułu oraz statuetki „Kobieta w Logistyce 2015”. 2. dzień Forum jest dniem warsztatowym! Uczestnicy będą mogli wziąć udział m.in. w warsztacie pt. Emocje w procesach decyzyjnych z Dagmarą Głowacką.
Więcej na temat programu i możliwości uczestnictwa można dowiedzieć się na stronie: www.kobietywlogistyce.pl