Marka FUSSET powstała w odpowiedzi na potrzeby współczesnej kobiety – to prostota i klasyka zamknięta w formach dopasowanych do każdej sylwetki.
Dla Alicji Lichoń – twórczyni marki FUSSET – przez wiele lat ubiór formalny był codziennością. Dobrze skrojone garnitury i dopracowane stylizacje dodawały jej siły i pewności siebie w sytuacjach zawodowych. FUSSET ma być synonimem jakości – wszystkie produkty w ofercie marki szyte sa z naturalnych tkanin, pozwalających na komfortowe użytkowanie, co zapewniają wełna czy jedwab. Tkaniny pozyskiwane są głownie od włoskich dostawców, stosujących zasady zrównoważonej produkcji. Również przy wyborze dodatków marka stosuje proekologiczna politykę – podszewki czy guziki sa dobierane wyłącznie z naturalnych surowców, a opakowania wysyłkowe i materiały reklamowe posiadają ekologiczne certyfikaty.
Fundamentem kolekcji FUSSET są dopracowywane przez wiele miesięcy wzory ponadczasowych garniturów, tworzone przez konstruktorów z wieloletnim doświadczeniem. Z myślą o różnorodności kobiecych sylwetek obok podstawowych rozmiarów od 34 do 44, możliwe jest personalizowane wykonanie każdego z dostępnych modeli oraz wykonanie ich z tkanin spoza gamy kolorystycznej, dostępnej w ofercie podstawowej. Wszystkie produkty marki powstają w pracowni połączonej z showroomem w sercu Warszawy, przy al. J. Ch. Szucha – co umożliwia dokonanie korekty każdego produktu w dniu zakupu, a w przypadku realizacji indywidualnych zleceń, termin ich realizacji wynosi kilka dni roboczych. Flagowym produktem marki jest klasyczna marynarka FUSSET, która zestawiona z kolejnymi elementami kolekcji tworzy garderobę kapsułkowa, dopasowana do wymagan nowoczesnych kobiet. Marka w swojej kolekcji posiada także kilka fasonów spodni, spódnic, sukienek, koszul oraz bluzek. W najbliższych miesiącach kolekcja zostanie wzbogacona o dodatkowe produkty, w tym ręcznie szyte buty.
Założycielka marki FUSSET w swoich projektach inspiruje się moda amerykańska lat 80. – w tych czasach część jej rodziny wyemigrowała do USA, stad szafa jej babci i mamy była pełna garniturów, sukienek i płaszczy w ponadczasowych fasonach i tkaninach. Lata 80. – te zapisały sie w historii mody jako czas rozwoju „power suit”. Kobiety chętniej i częściej wchodziły do świata korporacji i stawiały na projekty użytkowe. Popularni ówcześnie projektanci – Giorgio Armani, Ralph Lauren czy Donna Karan oferowali kobietom garnitury z możliwością wyboru spodni i spódnic. Projektowane przez nich fasony czerpały z
męskiej szafy, by zapewnić bizneswoman moc w działaniu. Idea tej dekady jest wiec wyjątkowo bliska marce. Kolekcje garniturów FUSSET ilustruje kampania wykonana w Zjednoczonych Emiratach Arabskich – to właśnie to miejsce stało się dla twórczyni marki synonimem spotkań mody z biznesem i to właśnie tam, dzięki biletowi ze spersonalizowanym kodem QR, towarzyszącym eleganckiej apaszce z monogramem marki, w wirtualna podróż zaprasza marka FUSSET. Poszczególne elementy kolekcji zawdzięczają swoja nazwę dubajskiemuportowi lotniczemu – DXB – co w przyszłości, wraz z nowymi odsłonami marki oraz
kampaniami, zyska także nowe znaczenie.