Czy zdarzyło się ci stać przed lustrem godzinami i mieć problem z dobraniem odpowiedniej stylizacji? Twój wygląd nie sprawia, że czujesz się pewniej? Nie do końca jesteś przekonana czy twój wizerunek wzbudza pozytywne emocje? Na to i wiele innych pytań pomaga znaleźć odpowiedź Misja Wizerunek – projekt społeczny realizowany przez piątkę licealistów z I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Lubinie.Uczniowie realizują swój projekt w ramach olimpiady „Zwolnieni z Teorii”, a ich celem jest pokazanie Polkom i Polakom jak odpowiednio się prezentować.Nasz wygląd jest w stanie zdradzić wiele informacji o nas samych. Czasami wysyłamy błędne komunikaty do drugiej osoby nie będąc tego w pełni świadomi, a przecież nikt z nas nie chce być niewłaściwie odebrany. To sprawia, iż umiejętność dobrego zaprezentowania się jest tak istotna.– Chcemy pokazać, że to, w jaki sposób się prezentujemy wpływa na nasze życie codzienne, a poprawa naszego wizerunku niesie ze sobą szansę na odniesienie wiele sukcesów zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym – mówi Piotr Nowicki, kierownik projektu.Odkrywając kolejne zagadki kryjące się za sztuką kreowania wizerunku osobistego, twórcy projektu starają się na bieżąco dodawać pomocne porady wizerunkowe. Do swoich beneficjentów trafiają przez platformy społecznościowe takie jak Facebook, Instagram czy też przez własną stronę internetową (www.misjawizerunek.pl). Nie jest to jedyne, co projekt ma do zaoferowania. Już 19 marca w Centrum Kuktury „Muza” w Lubinie odbędą się warsztaty wizerunkowe, na które specjalnie z Wrocławia przyjedzie stylistka i personal shopperka, pani Karina Mrozicka. Dodatkowo, twórcy projektu planują przeprowadzić krótkie warsztaty w szkołach oraz zorganizować pokazu mody. Ambitnym licealistom zależy, aby ich porady dotarły do jak największego grona. Tym samym, cała piątka gorąco zaprasza do polubienia swojej strony na Facebooku. Jeden „like” nic nie kosztuje a może otworzyć drzwi na nowe możliwości…
Zapisz się do newslettera
Najciekawsze wpisy, promocje naszych partnerów oraz masa innych informacji.