„Dogadajmy się“ pojawia się w momencie, kiedy sztuka komunikacji staje się jedną z najcenniejszych wartości współczesnego świata. Dwa plemiona okopały się na swoich pozycjach, a w publicznej debacie dominują słowa, które nigdy nie powinny się pojawić. Sytuacja bez wyjścia? Nie – dogadajmy się! Ale jak? Na te i inne pytania odpowiada najnowsza publikacja Tomasza Kammela.
Książka Tomasza Kammela Wydawnictwa Altenberg to prosty, przejrzysty, świetnie wydany poradnik o sztuce mówienia i dogadywania się. To podręcznik o skutecznym rozmawianiu, które nikogo nie poniża, a staje się bezpieczną drogą dochodzenia do kompromisów i zwykłego ludzkiego porozumienia.
Dzięki książce „Dogadajmy się” dowiadujemy się między innymi:
- jak rozmawiać o podwyżce w pracy,
- jak zapamiętywać imiona,
- jak dodać bliskiej osobie otuchy po stracie,
- jak grzecznie zakończyć przydługą i niechcianą rozmowę,
- jak przekonywująco i z taktem mówić „nie”,
- jak przekonywać innych do swoich racji,
- jak z kłótni wyprowadzić dobro,
- jak… kulturalnie i skutecznie zbyć telemarketera.
Jak pisze sam autor: “Moja książka nie rozwiązuje komunikacyjnych problemów świata, ale ma ułatwić wygaszenie zaognionych sporów, subtelnie zachęcać do zwolnienia, bo wtedy jaśniej się myśli i szuka kompromisu. Tak, „kompromis” to najważniejsze słowo na jej kartach”.
Chodzi o kompromis typu win-win, czyli „ustępujemy sobie nawzajem, ale tak, żeby obie strony były zadowolone i nikt nie czuł się przegrany. Tomasz Kammel opowiada o 49 codziennych wyzwaniach w codziennej komunikacji. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce będziesz już zawsze wiedzieć, co mówić, gdy trzeba dogadać się z innymi.
Książka dostępna jest wyłącznie on line na stronie Wydawnictwa Altenberg:
https://altenberg.pl/dogadajmy-sie-tomasz-kammel/
O autorze:
Tomasz Kammel – dziennikarz telewizyjny, optimista, showman, humanista. Znany z programów telewizyjnych takich jak m.in. Pytanie na śniadanie, The Voice of Poland, Kocham cię, Polsko!, Teleexpress, Randa w ciemno i wiele innych. Autor książek „Jak występować publicznie…nie tylko w telewizji”, „Moc w gębie” oraz „Dogadajmy się”.